10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    AdriaanB

wat moet ik doen?

Wat zal ik doen: ik heb nu een imac G5, mijn pa en ik willen graag een nieuwe maar wat zouden we moeten nemen??

-een powermac intel (die heel snel moet zijn!!)
    -de imac intel
    -de mac book pro

de mini is ook een optie maar dat waren we niet echt van plan, niet dat hij slecht is hoor ^^

dus laat hierbij even weten wat je ons aanraad

Bijdrager
    wjgmspeedy

Niet voor het één of het ander, maar wat mankeert er aan de iMac g5?

Bijdrager
    AdriaanB

Niks hoor, maar die krijg ik op mijn kamer (als ik overga dan……..:? )
    dan moet mijn pa een nieuwe, dus we kijken wat de opties zijn

(P.S: het is de eerste imac G5)

Bijdrager
    wjgmspeedy

Tegen de tijd dan jij over bent, zijn er waarschijnlijk weer nieuwe modellen op de markt. Even afwachten dus.
    En belangrijker, wat wil je pa er op doen?

Bijdrager
    AdriaanB

ja, we moeten ook nog wachten (waarschijnlijk nog een jaartje ^^)

Bijdrager
    mvdenberg

Jullie willen er dus een intelmac erbij! Nu is alleen de vraag of fit een portable moet zijn, of een desktop. Die vraag kan ik voor jullie moeilijk beantwoorden.

Bijdrager
    netfox

Dan lijkt het me wat vroeg om uberhaupt na te gaan denken over welke computer je wilt kopen.

Bijdrager
    AdriaanB

mijn vader vond het sowieso tijd voor een nieuwe, ik weet niet waarom, maar ik vind het best 8)

Bijdrager
    chatsmit

Dan kun je kiezen tussen een Mac Book Prrr, een Mini Mac intel en een iMac intel. Kies voor de laatste als je vertrouwd bent met de iMac. Kies voor Mac Book als je mobiel met je computer om wilt gaan en kies voor de mini als je geld wilt besparen.
    Edit: of je pa koopt een mini voor jou? Er is toch niet echt een reden waarom je de huidige iMac moet vervangen? Volgens mij is de echte onderliggende reden dat je pa je wilt belonen als je over gaat. Maak daar gebruik van, zorg dat je over gaat en laat hem een nieuwe mac voor jou aanschaffen. :innocent:

Bijdrager
    AdriaanB

ja, maar zo is mijn pa niet:P

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.