4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Kraid

wat moet ik doen

Ik voel me goed gen**d. Heb donderdag een imac 800 15″ superdrive gekocht bij dixons.
    nu hebben ze voor het zelfde geld een 17″ + 80G + 1Ghz.

Ik heb het filiaal al gebeld en ik moest even langskomen (ga ik straks ook zeker doen).
    De helpdesk wist nog niks van nieuwe apples en zal me vammidag terug bellen.

Er moet toch wel iets te regelen zijn. ik heb dat ding net uit de doos en hij is nog niet eens geregistreerd.
    Ik vroeg nog aan die verkoper of ze nieuwe modellen verwachten. en hij zij van niet “we hebben net nieuwe pb’s”.
    Ik ben zo bang dat ik straks afgescheept wordt.
    Ik denk namelijk niet dat ze hem willen of mogen omruilen.

De rede dat ik dit post is omdat ik laatst hier een draad las (kan hem niemeer vinden) waar ze het over
    rechterlijke procedures hadden. volgens mij ging het over applecare.
    Weten jullie misschien wat ik kan verwachten en of ik de kans loop dat ik straks gewoon met die 15″blijf zitten.
    Kan ik in een uiterst geval gewoon me geld terug eisen (dan ga ik wel ergens anders heen)?

Leuk hoor switchen.

Bijdrager
    Ruben

Ik zou eens lekker de consumentenbond hierover vragen ofzo. Dixons heeft wel vaker dit soort stunts. Ze hebben mij een iMac verkocht met OSX 10.0.4 erop om me vervolgens geheel schaamteloos een week later de volle mep te laten betalen voor OSX 10.1.4. Als kersverse Apple gebruiker was ik toen geheel niet op de hoogte van de upgrade-mogelijkheid die maar iets van 5 Euro zou kosten ofzo. Toen ik daar bijna een maand later mee aan kwam bij ze kon ik ook mooi het lazarus genieten, wat Dixons nu ook bij mij kan.

Bijdrager
    JeePee

Tja, ik begrijp wel ongeveer hoe je je voelt… Ik heb nu 2,5 weken een gloednieuwe 17″ iMac en die is nu 400 euro goedkoper… AAAHH:x , bovendien had ik nu voor minder geld een snellere kunnen kopen…:cry: Maar ja, ik heb hem AL 2,5 weken….

En oh ja, vandaag AppleCare gebeld, mijn SuperDrive heeft al de geest gegeven en dat terwijl ik 1 cd en 3 cdrw’s heb gebrand… Dat lijkt me toch niet echt veel…:wink:

Bijdrager
    Kraid

Laat maar, bedankt anyway

Ik ben net gebeld door de helpdesk dat ik hem morgen voor een 17″ kan omruilen. zo baal je als een stekker. en zo heb je ineens een snellere imac met 8cm ofzo extra beeld. een hele vage dag geweest.
    Ik kreeg echt bijna een hartverlamming toen ik mijn browser opende vanochtend en de nieuwe prijzen zag.
    dat was ff zweten.

dat is wel flink balen als je hem al een poosje hebt. ga je het niet alsnog proberen jeepee? of heb je hem bij de applestore besteld?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.