8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    jerommeke

Wat mag volgens licentie CS 3?

Wij hebben een licentie van CS3 (InDesign, PhotoShop, Illustrator en Acrobat Professional) en meerdere macs.
    Dit pakket hebben we op Ć©Ć©n Mac geĆÆnstalleerd. Nu komt het vaker voor dat een iemand moet PhotoShoppen en de andere even een pdf wil maken met acrobat. Is het mogelijk en mag het volgens de licentie om Acrobat Professional op een andere mac te installeren dan de mac waarop InDesign, PhotoShop en Illustrator staan?

Groet,
    Jeroen

Bijdrager
    Pasav

Volgens de licentie van adobe moet je het CS3 pakket gezamelijk op 1 machine installeren, verspreiden van de losse onderdelen is officieel niet toegestaan.

Bijdrager
    Dr. Maddox

…je mag wel het hele pakket installeren op een tweede systeem. Stel je zou het op een derde willen installeren, dan krijg je meteen een melding dat er een ander systeem uit de registratie moet omdat de max twee per pakket is.

Volgens mij is het wel de bedoeling dat je de tweede licentie voor thuiswerk of voor op de laptop gebruikt. Hoe dat zit weet ik niet (wie het weet mag het zeggen!)

Bijdrager
    Pasav
    ”Dr.

…je mag wel het hele pakket installeren op een tweede systeem. Stel je zou het op een derde willen installeren, dan krijg je meteen een melding dat er een ander systeem uit de registratie moet omdat de max twee per pakket is.

Volgens mij is het wel de bedoeling dat je de tweede licentie voor thuiswerk of voor op de laptop gebruikt. Hoe dat zit weet ik niet (wie het weet mag het zeggen!)

Idd, een tweede keer installeren op Laptop of thuis is toegestaan, volgens mij als je ze beide tegelijk opstart krijg je al meteen een melding dat de licentie in gebruik is.

Bijdrager
    rdesign

Ik had laatst ook Adobe Acrobatgebruikt, had ik nog nooit eerder gebruikt. Dus moest ik een serial invoeren. Mn Adobe CS doosje lag nog bij mn oom, die heeft hem ook daar op geinstalleerd, we hebben hem samen gekocht dus. Nouja, ik had dus geen serial, dus had ik er een van iSerialReader gebruikt. Deed het goed, Acrobatwerkte gewoon. Volgende keer toen ik Photoshop startte was mijn Photoshop dood. Is nog steeds niet opgelost.:P

Bijdrager
    nookie
    ”Pasav”

volgens mij als je ze beide tegelijk opstart krijg je al meteen een melding dat de licentie in gebruik is.

Volgens mij niet.

Bijdrager
    Dr. Maddox

Ik meen dat je alleen maar een melding krijgt zodra je (volgens de officiele/nette manier) online registreerd.

Bijdrager
    pepe

Ik heb de Premium Suite 3 zowel op mijn desktop als op mijn macbook staan. Als ik op 1 van beide een programma open laat staan geeft dat geen enkel probleem op de andere machine.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.