11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    bechris60

Wat liever: iPod 2G of iPhone 4?

Een Ipod 2e generatie maar dan wel met Siri of een Iphone 4 zonder Siri ( en ja ik weet dat het niet kan SIRI op Ipod maar alsnog benieuwd wat jullie zouden doen )!.

Bijdrager
    bechris60

Ik heb liever een Iphone 4 zonder SIRI en waar ik al helemaal niet tegen kan is gehacte IOS.

Inactief
    Anoniem

Goh, duidelijke titel…
    En heel handige vergelijking, een telefoon met een ipod vergelijken :S

denk dat je eerst de vraag moet stellen of je wilt kunnen bellen ermee of niet. dan is de keuze namelijk snel gemaakt.

Bijdrager
    KarelWillem

Een iPod 2e generatie?? Met Siri?? Wrom???

Bijdrager
    pim939

Ik denk dat bechris60 een iPod toutch bedoelt.

Als je er Siri op weet te krijgen raat ik je dit sterk af. De iPod toutch 2g is echt veel te langzaam er voor.

Bijdrager
    Rickje

Liever een iPhone 5:)

Bijdrager
    Michel2010

Knul … volgens mij zijn dit soort knal maar raak voor een knaak topics niet toegestaan. Hoeveel 14 jarige lopen er met een iPhone rond?

Bijdrager
    KarelWillem

Hier in huis alvast één.

Maar dat komt omdat we maar één 14-jarige in huis hebben natuurlijk, anders waren het er vast meer.

pim939 op 31 oktober 2011

Ik denk dat bechris60 een iPod toutch bedoelt…

Het is een vreemd topic dit.:grin:

Bijdrager
    Rickje
    Michel2010 op 31 oktober 2011

Knul … volgens mij zijn dit soort knal maar raak voor een knaak topics niet toegestaan. Hoeveel 14 jarige lopen er met een iPhone rond?

Ik snap ook niet echt wat Siri hiermee van doen heeft.. accentloos Engels gaat ‘m niet worden, gok ik zo ^^

Bijdrager
    DJMischaa

Dit is écht waar het meest doelloze topic dat ik ooit op OMT heb gelezen. Ga zo door!:grin:

Bijdrager
    computer space

Zeg me eerst maar eens of Siri een man of een vrouw is. Ik houd het voorlopig op androgyn. Wat een rare stem heeft dat mens.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.