25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)
  • Q:
    Bijdrager
    Burdy1999

Wat krijg ik nog voor mijn Mac

Hallo allemaal,

Ik ben van plan om mijn MacBook Pro 13″ dual core processor 160 gb te verkopen maar hoeveel krijg ik er ongeveer voor of wat kan ik er voor vragen?

Bijdrager
    SunKeeper

http://www.mac2sell.net

Rond deze prijs kun je meestal aan vast houden.

Welke prijs krijg je hier geadviseerd en wat zijn de volledige specs van je MacBook? Eventueel kunnen we hier nog aanvullende adviezen geven.

Bijdrager
    Burdy1999

Geheugen : 160gb
    Ram: 4gb
    Superdrive
    2,30 ghz
    13.3 inch

Bijdrager
    SunKeeper

Via de site kom ik op € 1000,- uit.

Even aangenomen dat het hier om de MacBookPro8.1 gaat (Early 2011) met een dual-Core i5.

Dus daar kun je op beginnen, eventueel iets hoger of lager. Aan de hand van of er veel of weinig gebruikssporen op zitten.

Bijdrager
    Burdy1999

Nee, hij komt uit 2010 en ik bedoel een dual core 2 processor

Bijdrager
    SunKeeper

Uit 2010 kan, maar dat is geen 2,3 GHz. Of is het een BTO-model?

Of 2,0 of 2,4 zijn de standaard configuraties.

Edit: dan wordt het € 610,-.

Bijdrager
    Burdy1999

Wat is een BTO model?

Bijdrager
    SunKeeper

Als je hem zelf hebt samengesteld via de Apple Online Store. Je kunt dan verschillende dingen upgraden.

Bijdrager
    Tjaarsveld

ik geef er 150 euro voor

Bijdrager
    SunKeeper

Je mag niet bieden op producten, OMT is geen verkoopsite.

http://www.onemorething.nl/huisregels

Graag via PM.

Bijdrager
    Burdy1999

Dus ik kan er nog iets rond de 600,00 euro voor vragen? En Nee ik verkoop hem echt niet voor 150,00 euro.

Bijdrager
    SunKeeper

Klopt, rond de € 600,- beginnen en kijken welke reacties er komen.

Bijdrager
    Burdy1999

Oké, heel erg bedankt!(y)

Bijdrager
    A.M.Dekker

Hoe kom je bij €610?

Bijdrager
    The Jesus

Mac to sell is hun inkoopprijs. Die ligt dus onder de waarde.
    Ga je auto maar eens verkopen aan een handelaar!

Bijdrager
    Burdy1999

Bij een nieuwe MacBook Pro Retina was de waarde volgend hen ook 300,00 euro minder waard ook al is ie nieuw

Bijdrager
    SunKeeper
    A.M.Dekker op 08 januari 2014

Hoe kom je bij €610?

Omdat ik de 2,33 GHz CPU heb geselecteerd. (omdat de TS beweert 2,3GHz te hebben)

Wel heel raar dat een langzamere CPU een hogere prijs veroorzaakt. Vreemde berekening.

Al kan het natuurlijk nooit kwaad om hoger te starten. Je weet nooit of er iemand komt die geen goede research heeft gedaan en er gewoon € 600,- voor neertelt. Je kan moeilijk als verkoper de koper gaan uitleggen dat hij teveel betaalt. Dan zou niemand meer ooit iets verkocht krijgen.

Bijdrager
    A.M.Dekker
    SunKeeper op 09 januari 2014
    A.M.Dekker op 08 januari 2014

Hoe kom je bij €610?

Omdat ik de 2,33 GHz CPU heb geselecteerd. (omdat de TS beweert 2,3GHz te hebben)

Wel heel raar dat een langzamere CPU een hogere prijs veroorzaakt. Vreemde berekening.

Al kan het natuurlijk nooit kwaad om hoger te starten. Je weet nooit of er iemand komt die geen goede research heeft gedaan en er gewoon € 600,- voor neertelt. Je kan moeilijk als verkoper de koper gaan uitleggen dat hij teveel betaalt. Dan zou niemand meer ooit iets verkocht krijgen.

Hij heeft geen 2,3 Ghz CPU. Dat is namelijk een i5 en TS heeft een 2,4 Ghz core 2 duo. Een core 2 duo is er nooit als 2,3 Ghz versie geweest.

Bijdrager
    computer space

Zal wel deze zijn:
    http://www.everymac.com/systems/apple/macbook_pro/specs/macbook-pro-core-2-duo-2.26-aluminum-13-mid-2009-sd-firewire-800-unibody-specs.html
    2.26 afgerond is 2.3Ghz.
    Als laptop is ie wel een beetje klaar. De vergelijkbare Mini is nog een prima media-center en doet zo’n 300€. 300-400 zou ik zeggen.

Bijdrager
    SunKeeper
    SunKeeper op 08 januari 2014

Uit 2010 kan, maar dat is geen 2,3 GHz. Of is het een BTO-model?

Of 2,0 of 2,4 zijn de standaard configuraties.

@A.M.Dekker: Just like I mentioned before.;)

Bijdrager
    brumemail

600 euro lijkt mij wel heel veel. Ik denk dat je blij mag zijn als je er nog 500 euro voor krijgt, maar voor minder als 400 zou ik hem niet weg doen.

Bijdrager
    lars_haesen

wat zou ik dan krijgen de mijne is late 2011 13 inch 2,4 ghz intel core i7 processor
    644 gb harde schijf en 4gb ram weet iemand dit misschien

Bijdrager
    KarelWillem

Ja, ga het voor elke Mac apart vragen.:)

http://www.mac2sell.net

Als richtlijn aanhouden, er een beetje boven gaan zitten en hoppa… de rest kun je vast zelf wel.

Bijdrager
    SunKeeper

€ 700 a 800,- dus.
    Ligt er verder een beetje aan hoe de uiterlijke staat is. Krassen deuken enz. verminderen de waarde.

En nou hoppa naar Marktplaats.

Bijdrager
    lars_haesen

ok bedankt

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.