30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 120)
  • Q:
    Bijdrager
    apple-man

wat kost een goede laptop gemiddeld?

Ik heb een vraag? wat kost een goede niet apple laptop gemiddeld. Laats heeft iemand beweert die bij een pc bouwer heeft gewerkt. Dat je voor onder de 800 euro geen goede laptops hebt. Nu weet ik niet wat ik hier van moet denken. Als die snel moet zijn voor te gamen en ook nog eens over een full HD ips scherm moet beschikken. Dan weet Ik het zo net nog niet hoor of je dat voor onder de 1000 euro kunt krijgen althans als je daar een goede in wild hebben. Wat denken Jullie hiervan.

Bijdrager
    AppleStef

Ik zie hier geen enkel verband met Apple…

Huisregels:
    Mac vs. PC
    OMT is een Appleforum. Over andere besturingssystemen spreken is niet taboe, maar er moet wel een link met Apple hardware of software zijn. Hetzelfde geldt voor andere besturingssystemen zoals Linux, Android enz.

PS: Je topic staat ook in het verkeerde subforum.

Bijdrager
    KarelWillem

‘Een goede laptop’??

11 inch, 13 inch, 15 inch, 17 inch?
    Glanzend scherm, retina, mat?
    SSD, HD?

Wat voor de één ‘goed’ zal zijn, hoeft dat voor de ander niet te zijn.

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Wat ik hiervan denk:
    – Plaats het in het juiste subforum.
    – Leer de Nederlandse grammatica.
    – Stel niet van die nutteloze vragen.

Een goede laptop is te krijgen vanaf €1049,-.

Bijdrager
    1984
    apple-man op 30 augustus 2012

. Laats heeft iemand beweert die bij een pc bouwer heeft gewerkt. Dat je voor onder de 800 euro geen goede laptops hebt.

Dat zal zeker moeten. Apple holt ondertussen al flink achter de feiten aan. Dell heeft een hele Inspiron serie 15″ en 17″ notebooks met Core i3 en Core i5 vanaf €499.

Macbook vs Macbook pro 13″

Bijdrager
    iKweethetbeter

Kijk eens hier: een laptop van Apple kost minimaal 1049 euro. Oudere modellen willen wel eens goedkoper zijn, soms zijn er ook acties.

Windows laptops onder de 400 euro zijn troep. Vanaf 600 euro heb je redelijke laptops, en voor 1000 euro heb je een redelijke keuze in goede (gaming) laptops. Niet het Apple design, het zijn dan vaak logge lelijke laptops, van goedkoop uitziend plastic, maar kwalitatief niks op aan te merken.

Je zou eens op Tweakers kunnen zoeken.

Inactief
    Anoniem

@apple-man: had jij pas niet geschreven dat iedereen maar te pas en te onpas vragen op het forum gooit zonder eerst zelf te zoeken?

Bijdrager
    JesseV

Ik heb een vraag? wat kost een goede laptop gemiddeld. Laats heeft iemand beweert die bij een pc bouwer heeft gewerkt. Dat je voor onder de 800 euro geen goede laptops hebt. Nu weet ik niet wat ik hier van moet denken. Als die snel moet zijn voor te gamen en ook nog eens over een full HD ips scherm moet beschikken. Dan weet Ik het zo net nog niet hoor of je dat voor onder de 1000 euro kunt krijgen althans als je daar een goede in wild hebben. Wat denken Jullie hiervan.

Waarom vraag je het niet aan je neef?

Bijdrager
    apple-man

Wat moet een goede laptop hebben in mijn ogen. Snelle cpu meer dan 2GHz, Gpu 1GB, snelle SSD256GB, 8GB RAM, 15inch, full HD scherm, ips, mat, Heb je dit voor onder de 1000 euro ik ben bang van niet. Bij apple in ieder geval zeker niet.

Bijdrager
    Hansi2124

[mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]In het juiste subforum plaatsen graag…..Nu heb ik het voor je gedaan, maar je weet toch zelf ook wel dat je het over een laptop hebt? Laten we ons beperken tot Apple, okay?[/mod]

Bijdrager
    Domtoren

Wat moet een goede laptop hebben in mijn ogen. Snelle cpu meer dan 2GHz, Gpu 1GB, snelle SSD256GB, 8GB RAM, 15inch, full HD scherm, ips, mat, Heb je dit voor onder de 1000 euro ik ben bang van niet. Bij apple in ieder geval zeker niet.

Maar dan kijk je toch gewoon even bij http://www.dell.com http://www.hp.com en http://www.apple.com?

Dan heb je het antwoord.

Bijdrager
    den elias
    JeroenJK op 30 augustus 2012

Wat ik hiervan denk:

– Plaats het in het juiste subforum.

– Leer de Nederlandse grammatica.

– Stel niet van die nutteloze vragen.

Een goede laptop is te krijgen vanaf €1049,-.

@ JeroenJK
    No way, een laptop vanaf 1049 EUR kan ook slecht zijn.

Er zijn vele laptop rond 599 EUR die voldoende bieden zoals HDMI, VGA, BLU-RAY lezer, enz.

Misschien helpt dit je: http://www.vandenborre.be/computer-laptop/laptop :wink:

Bijdrager
    Dave123

@den elias, hij doelt waarschijnlijk op de Macbook Air 11 inch baseline van €1049

Bijdrager
    Hansi2124

[mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Nog een poging: dit is een Apple forum. Laten we het dan ook over Apple laptops/notebooks hebben.[/mod]

Bijdrager
    den elias

Ah ok, maar er zijn mss beter laptops dan de Macbook air of niet ?

Bijdrager
    KarelWillem

…het zijn dan vaak logge lelijke laptops, van goedkoop uitziend plastic, maar kwalitatief niks op aan te merken….

Als je geen problemen hebt met krakend plastic, doorbuigende toetsenborden, wrikkende beeldschermen, schroeven her en der, etc., dan is er i.d.d. kwalitatief niets op aan te merken.

:lol:

Bijdrager
    verwijderd-profiel

@Dave Inderdaad, want dit is namelijk een Apple forum, en wat een goede laptop is, is je eigen mening.

@den elias Écht? Natuurlijk zijn er betere laptops dan de MacBook Air!

Bijdrager
    den elias

Je betaalt toch geen 3749 EUR voor een laptop om gewoon te internetten, …. :slant:

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Heb ik iets gezegd over het gebruik? Ik wilde in mijn reactie laten zien dat er wèl een laptop is die beter is dan een MacBook Air.:neutral:

Inactief
    Anoniem

nou een goede laptop kost tegenwoordig zo’n 1250 euro:p

Bijdrager
    den elias
    JeroenJK op 30 augustus 2012

Heb ik iets gezegd over het gebruik? Ik wilde in mijn reactie laten zien dat er wèl een laptop is die beter is dan een MacBook Air.:neutral:

Ah ok , sorry dat ik zo grof was:grin:

Bijdrager
    den elias
    wensink op 30 augustus 2012

nou een goede laptop kost tegenwoordig zo\’n 1250 euro:p

Daar ik geef ik mijn geld niet aan, maar wel als het alles heeft zoals blu ray lezer , HDMI, …

Bijdrager
    KarelWillem

Ik denk dat een goede laptop gemiddeld 923,45 kost.

Of iets duurder. Of goedkoper. Maar zo ongeveer dus.

Bijdrager
    iKweethetbeter
    den op 30 augustus 2012

Daar ik geef ik mijn geld niet aan, maar wel als het alles heeft zoals blu ray lezer , HDMI, …

Bluray? Wat wil je daar nu mee doen? Dat formaat is dood geboren, de inferieure optische media zijn ingehaald door flash geheugen en harde schijven!

Bijdrager
    computer space

699 Euro. De Macmini 2.5 Radeon, nu in de bonus. Meest draagbare mac, en je kunt zelf je scherm uit kiezen. Niet voor mensen die in de trein willen werken, maar de meeste mensen met een laptop werken toch op maximaal 2 vaste plekken. 2 schermpjes (2x twedehands LP2065 van MP voor waanzinnig IPS schermplezier), 2xmuis, en 2xtb is nog eens 300euro. 999 euro voor een top-systeem.

Bijdrager
    Appeltje

Onder de 1000 euro?? De goedkoopste Macbook is al 1049, dus ik denk niet dat met die specificaties er een Macbook is van onder de 1000 euro…
    En dat noemt zichzelf apple-man

Bijdrager
    den elias
    Keep op 31 augustus 2012

Onder de 1000 euro?? De goedkoopste Macbook is al 1049, dus ik denk niet dat met die specificaties er een Macbook is van onder de 1000 euro…

Toch niet (tijdelijk dan) , kijk maar : http://www.krefel.be/nl/imac_superpromo/CPKEY_imac-superpromo

Bijdrager
    KarelWillem

Een iMac lieve schat, zoals de ‘imac’ in de link al aangeeft.:lol:
    Dat is wat anders dan een MacBook.

Overigens zijn de Mac-spullen vrijwel altijd wel ergens in de aanbieding.

Mediamarkt en Saturn bijvoorbeeld (gewoon één bedrijf, aan de facturering te zien die je van ze krijgt) doen ongeveer aan stuivertje wisselen met 100 tot 150 euro korting op het assortiment computers.

Bijdrager
    Appeltje
    den op 31 augustus 2012
    Keep op 31 augustus 2012

Toch niet (tijdelijk dan) , kijk maar : http://www.krefel.be/nl/imac_superpromo/CPKEY_imac-superpromo

Precies zoals KarelWillem zegt, een Macbook, geen iMac. En het is overigens geen 15″ met ssd en 8GB RAM etc etc

Bijdrager
    Truzo

Misschien terug Windows aanschaffen, of je budget verhogen, iedereen weet dat Apple niet onder de 999 € gaat voor computers etc.

even je eisen bekijken op laptopshop;)

Je criteria is te hoog gegrepen voor zo weinig. Laptopshop stelt ook al een macbook pro voor, en ik heb alleen maaar schermgrootte en ram aangeduid

heb even schermgrootte verwijderd bij mijn zoekstring, en zag deze Gaming laptop die ongeveer voldoet aan jouw eis. MSI GT780DX-823BE staan. Het scherm is groter dan jouw eis, het ram is 8 gig en het heeft een I7 processor. Alleen is er geen SDD harde schijf.

Wat je wel kan doen als je 17 inch te groot vind: Asus K53SD-SX420V-BE Azerty . Er is wel geen bluetooth, maar het is minder dan 1000 €
    Wat ik alleen nog te zeggen heb, je hebt een dure smaak terwijl je er maar weinig voor over hebt.

Hopelijk ben je een Belg, bovenstaande modellen zijn AZERTY

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 120)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.