30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 38)
  • Q:
    Bijdrager
    fanatic

Wat kan er nog verbeterd worden aan iTunes 8?

Ik wil wel eens weten hoe iedereen over iTunes 8 denkt en wat hij of zij nog graag zou willen zien veranderen.

—————————

Ik vind iTunes 8 echt super mooi en vooral die nieuwe weergave.
    Genius vind ik wat minder want ik luister meestal naar dezelfde artiest en dat kun je niet selecteren.

1. |k zou graag willen zien dat je de Genre plaatjes kunt veranderen in de nieuwe weergave.
    2. En dat je meer opties kunt maken bij Genius (dit zal nog wel komen omdat dit de eerste versie met Genius is).
    3. Meer dingen selecteren in de nieuwe weergave.

Bijdrager
    Steff

Zolang Apple haar eigen UI regels aan de laars lapt blijft het gewoon troep: Aqua balken in iTunes.

Bijdrager
    Fierry

Volledig in Cocoa programmeren zodat het 64 bit wordt:D

Bijdrager
    iJeroen

Toch ben ik gek op die Genius. Heb ik onderweg zin in wat rustige muziek, dan neem ik een leuk, rustig nummertje en klik ik ‘Genius’, en voilla, een superafspeellijst. Ik vind ’t super! En toch had ik graag gewild dat ik de naam van de podcasts zou kunnen veranderen…

Bijdrager
    Vai Martino Vai

ik zou graag van afstand de speakers via airtunes kunnen selecteren en de mac uit slaapstand kunnen halen met enig bedieningsgemak met bijvoorbeeld de iphone of een nieuwe remote:D

Dan kan je tot al je muziek beschikken vanuit elke plek waar je maar airport met boxen hebt geïnstalleerd in het netwerk. Nu moet dat (bij mijn weten) vanaf de mac.

Bijdrager
    RoyHochstenbach

Het zou handig zijn als je de huidige playlist kan zien door op een knop te drukken als de visualizer aan staat,

Bijdrager
    Afroman

Het converteren van FLAC bestanden.

Bijdrager
    Bintje

Als je in “artiesten” zit met al die plaatjes, en dan daaronder hoeveel nummers en albums je van die artiest hebt, zou ik het fijn vinden als je gewoon naar een volgend liedje kunt. Als je bijvoorbeeld nu een liedje luistert van een artiest waarvan je maar een liedje hebt stopt ie ermee als je naar het volgende liedje van een andere artiest wil gaan. En dat is alleen als je hem op die plaatjes hebt. Als je een normale lijst hebt gaatie wel gewoon verder.

… Wat een verhaal heb ik toch weer geschreven… Zaterdagavond he.

Bijdrager
    Maced.2
    ”Steff”

Zolang Apple haar eigen UI regels aan de laars lapt blijft het gewoon troep: Aqua balken in iTunes.

helemaal mee eens :D

Bijdrager
    bartvanderveer

Ik zou graag een Itunesfunktie hebben met de muziek bestanden (podcasts enzo) op een extern apparaat (de Time-Capsule) en ik wil dan met de MAC-Mini en de Macbook bij mijn muziek zonder iedere keer opnieuw de bibliotheek aan te maken, omdat ik op een andere machine muziek erbij heb gezet…
    We zullen zeggen : ‘share this library over several machines’ funktie ?

Bijdrager
    Tony smeT

Ze mogen al beginnen met er een paar bugs uit te halen! Als ik nu muziek versleep naar iTunes dan vertikt die te beginnen overzetten totdat ik nog eens in het iTunes venster klik om het zogezegd ‘aktief’ te zetten.

Bijdrager
    diotav
    ”mr.x

Yup .. XLD is prima, maar omslachtig!:)

Bijdrager
    fanatic
    ”diotav”
    ”mr.x

Yup .. XLD is prima, maar omslachtig!:)

helemaal mee eens

Bijdrager
    Steff
    ”mr.x

… afspelen erbij. :wink:

Bijdrager
    Switch

Dock icoon -> rechtermuisknop-menu -> “Geluid uit”
    (verdwenen in 8.0:cry: , vorige versies hadden het wel)
    dat zou weer een verbetering zijn.

Is dit eventueel gemakkelijk te veranderen met een Terminal-commando om een waarde op true of false te zetten, of een andere oplossing om “Geluid uit” weer terug te krijgen in iTunes 8.0 (ook in Regelaars-menu)?

Bijdrager
    MacBoot

lijstweergave als 7.0 met de coverart ernaast
    nu zitten de albums allemaal aan elkaar, ziet er niet uit:x

Bijdrager
    R-Flow

[*:f2db8f575e]Het programma is nog steeds Carbon in plaats van Cocoa
      [*:f2db8f575e]De interface is niet standaard Aqua
      [*:f2db8f575e]Met iedere release wordt het al monolitische iTunes nog trager
      [*:f2db8f575e]iTunes zit onderhand vol functies die eigenlijk weinig meer te maken hebben met het afspelen van media (voornamelijk muziek)
      [*:f2db8f575e]Album art komt niet altijd goed binnen
      [*:f2db8f575e]De achterlijke pijltjes die doorverwijzen naar de iTunes Store zijn alleen nog maar te verwijderen via Terminal
      [*:f2db8f575e]De Genius Sidebar is eigenlijk een grote reclame zuil voor de iTunes Store.[/list:u:f2db8f575e]

Bijdrager
      Dr. Maddox

Bijdrager
      dame.blanche

Albums op alfabetische orde! :x (of zie ik iets over het hoofd?)

Bijdrager
      Genius
      ”MacBoot”

Hier stoor ik me ook aan!!:x Lelijk gewoon

Bijdrager
      Pieterr
      ”Steff”
      ”mr.x

… afspelen erbij. :wink:

Waarom converteren? Afspelen van flac kan toch al in iTunes met de juiste QT plugin?

Bijdrager
      frankbuynsters.nl

de grootte (qua mb/gb) van een afspeellijst voor het synchroniseren van je ipod.

Bijdrager
      conradzoo
      ”MacBoot”

Is toch mogelijk?

Langs ‘naam’ is een driehoek; selecteer die en daar heb je de coverart naast je lijst. Of bedoel je iets anders?

Bijdrager
      iJeroen
      ”conradzoo”
      ”MacBoot”

Is toch mogelijk?

Langs ‘naam’ is een driehoek; selecteer die en daar heb je de coverart naast je lijst.

Krijg nou wat! Gaat een wereld voor me open! :D

Bijdrager
      knippie

dame.blanche.
      Op mijn iTunes staan de albums op alfabet.

Bijdrager
      MacBoot
      ”conradzoo”
      ”MacBoot”

Is toch mogelijk?

Langs ‘naam’ is een driehoek; selecteer die en daar heb je de coverart naast je lijst. Of bedoel je iets anders?

ziet er minder mooi uit en oogt erg rommelig:?

Bijdrager
      conradzoo

Rommelig?

Hmmm, ok, er is iets minder white space, maar voor mij werkt het prima.

Bijdrager
      B-mac-fan

Ik zou het fijn vinden als de albums in de nieuwe Grid view, ook gesorteerd kunnen worden op datum van toevoeging!

Bijdrager
      Afroman
      ”B-mac-fan”

Ik zou het fijn vinden als de albums in de nieuwe Grid view, ook gesorteerd kunnen worden op datum van toevoeging!

Of, als je over een album gaat, dat je een ander album krijgt, en het eerste nummer van dat album kunt kiezen.

Bijdrager
      bobbee1

2 dingen:
      1. als je map toevoegen kiest komt altijd de laatst toegevoegde map te voorschijn, je moet dan eerst weer de hoofdmap kiezen, die even laten lopen, stop kiezen en dan pas kun je bij de map die je hebben wilt. Zeer omslachtig.
      2. de minispeler is weg. graag weer terug

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 38)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.