13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    SmeaGoLL

wat is whats app?? Hoe werkt dat? Met namen De app ping chat on BB s

Hoi iedereen

wie zou me kunnen uitleggen wat nou presies wats app is op bb toestel

want wij bb gebruikers hebben ook

bb messenger dat is bij ons de ping

nu zag ik app in me appfabriek die heet wats app messenger en een app die PingChat heet

wie kan me het verschil nu uitleggen over deze apps

en de laaste vraag is over PING chat

hoe voeg je mensen toe moet je eerst zelf een account aan maken en dan people toevoegen of gelijk people toevoegen ??

wie kan me er mee helpen die ben ik zeer dankbaar voor de info:D

Greets SmeaGoLL

Bijdrager
    inawt

BB als in BlackBerry?
    Dit is een Apple-forum, dus waarschijnlijk krijg je op andere fora betere antwoorden.

Inactief
    Anoniem

Whatsapp is op de iPhone hetzelfde als op de BB. Mensen die je in de contactlist hebt staan, zijn herkenbaar als ze Whatsapp gebruiken. Deze mensen kan je gratis SMS-en.

Bijdrager
    SmeaGoLL

weetje wat is ben zo obekend met forum heb geen verstand heb gezocht na de bb forums er over
    en idd kwam ik tot een iphone forum maar daar hebben jullie de zelfde apps dus en me vraag luid alleen maar wie me kan uitleggen wat verschil is tussen die apps

en iemand die me kan uitleggen hoe ik zon pingchat op gang kan brengen

dus zoek een ervaren gebruiker die me info kan geven over de apps hoe ze werken

veel verschil zou niet moeten uitmaken omdat ik bb heb en jullie iphone
    want het progje wats app en pingchat zijn zelfde systeem toch ?

tocg bedankt voor je reactie

ps als jij een link kan plaatsen waarbij ik goed zit kwa bb gebruikers dingen
    dan is wa makkelijker voor mij alvast bedankt:D

greets SmeagoLL

Bijdrager
    SmeaGoLL

THX-1138 3 seconden geleden #

Whatsapp is op de iPhone hetzelfde als op de BB. Mensen die je in de contactlist hebt staan, zijn herkenbaar als ze Whatsapp gebruiken. Deze mensen kan je gratis SMS-en.

kijk hier wordt ik wijzer van Hartelijk dank dan weet ik nu wel hoe wats ap in elkaar steekt

dan blijft er nog een vraag over

wat is een pingchat ? wat verschilt het van de rest van apss zeg maar die ik boven noemde?
    en breng je die pingchat tot stand ?

hartelijk dank voor je info

greets SmeagoLL

Inactief
    Anoniem

Als je “Pingchat” inklopt in Google word je al een heel stuk wijzer denk ik.

Bijdrager
    MacMartino

Whatsapp wordt veel gebruikt, linkt inderdaad de BB en iPhone lekker aan mekaar. Mega handig met snel teksten/foto’s/locaties sturen.

Bijdrager
    McHank

Als je dan toch aan dingen aan het zoeken bent in Google, probeer dan ook eens de volgende term: interpunctie.

Bijdrager
    TheFonz

Heeft er iemand al een idee of er een desktop client van WhatsApp beschikbaar is?

Bijdrager
    Anszje
    TheFonz op 04 januari 2011

Heeft er iemand al een idee of er een desktop client van WhatsApp beschikbaar is?

Met dit idee heb ik whatsapp al ooit gemaild maar ik kreeg terug:

Your idea is actually a very commonly requested one, however, we believe in pure mobile experience and adding desktop into the mix would break the pure mobile paradigm.

Bijdrager
    Dickie

@Anszje Snap hun visie wel.. want wat is het voordeel van Whatsapp ten opzichte van alle andere messenger tools die beschikbaar zijn op de desktop?

Bijdrager
    Anszje
    Dickie op 04 januari 2011

@Anszje Snap hun visie wel.. want wat is het voordeel van Whatsapp ten opzichte van alle andere messenger tools die beschikbaar zijn op de desktop?

Ik denk juist meer aan een soort twitter client. Tenminste, ik heb ooit Blue Phone Elite gebruikt waarmee je met je Mac kon opnemen en terug smsen en dat vond ik wel lekker werken. Even snel wat terug smsen/whatsappen als je aan het werk bent zonder je telefoon erbij te hoeven pakken.

Eigenlijk de push notificatie op je mac:-)

Of zou jij dat vreselijk irritant vinden?

Bijdrager
    Dickie

Ik ben wel iemand die gek werd van Growl bijvoorbeeld.. dus misschien dat ik niet de doelgroep ben:)
    Snap het principe wel en ik begrijp ook waarom het nuttig kan zijn, ik denk alleen dat er dan zoveel apps open staan waardoor je gebombardeerd wordt met allerlei berichtjes.

Uit ‘noodzaak’ heb ik Skype, MSN, Google Chat, E-mail, Telefoon, Twitter.. en dan ook nog eens Whatsapp..

Tja, als het komt is het prima maar moet ook zeggen dat ik het op mijn telefoon niet heel veel gebruik. Voor 10 euro heb ik bij Voda 1000 smsjes dus kan wel ff vooruit;)

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.