5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Adenhaan

Wat is resultaat van regio grootte van een plaats in Iphoto

Heeft iemand ervaring met de grootte van de regio van een plaats in Iphoto?
    Mijn idee is dat je niet twee plaatsen kunt vastleggen als die twee plaatsen een regio grootte hebben die elkaar overlappend.

Wie heeft hier ervaring mee?

Bijdrager
    tarun

Wat bedoel je met regio? In iPhoto kan je een locatie aangeven. Die is vergelijkbaar met de speld van Google Maps.

Waarschijnlijk bedoel je dat je een blauwe cirkel kan trekken rond die speld. Dat is iets wat gewoon werkt, maar uiteindelijk is het die speld die de locatie aangeeft.

Bijdrager
    Adenhaan

Bedankt voor de reactie.
    Ik bedoel inderdaad de blauwe cirkels om de speldenknop heen.

Mijn ervaring is dat als je nog een speld plaatst die binnen de regio van een andere speld ligt, dat dan de plaats van de nieuwe speld de naam krijgt van de oude speld.
    Om verschillende spelden te plaatsen die dicht bij elkaar liggen moet je dus hele kleine regio’s vastleggen per speld.
    Dus niet de speld zelf bepaalt de plaats, maar ook de regio grootte.

Althans dat is mijn ervaring.

Arjaan den Haan

Bijdrager
    KarelWillem

Ik heb eerlijk gezegd nooit een ‘regio’ gezien in mijn plaatsen in iPhoto.

Standaard geef ik adres en plaats in. En die mogen gewoon vlak naast elkaar liggen.

Bijdrager
    Adenhaan

Beste Karel,

Het woord ‘Regio” komt voor boven aan de lijst van plaatsen onder “Beheer mijn plaatsen”. Ik heb daar nog tseeds moeite mee als ik twee adressen naast elkaar wil gebruiken waarvan de regio’s (blauwe cirkels) elkaar overlappen.

Gr
    Arjaan den Haan

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.