13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    MacAanZee

Wat is NU een goed en veilig downloadprogramma?!

Wat is tegenwoordig een goed en veilig downloadprogramma. De laatste twee jaar heb ik weinig gedownload en ik ben daarom niet goed op de hoogte van wat op het ogenblik het beste en veiligste downloadprogramma is. Een paar jaar geleden had ik Limewire, dat werkte redelijk, maar mijn harde schijf raakte daar zo door in de knoop dat ik ‘m vervangen moest. Teveel onherstelbare fouten. Daarna heb ik ACQ geprobeerd. Dat werkte heel snel, maar ik kreeg dezelfde problemen. Vaak storingen en ook een keer een gecrashte harde schijf. ACQ Lite geprobeerd en weer te vaak problemen. Het werkte wel erg snel. Het laatste dat ik geprobeerd heb is Poisoned, maar dat is traag, vind niet altijd contact met de verschillende netwerken en het start nu helemaal niet meer op. Ik moet dus iets nieuws, maar WAT? Wie weet een goed, gratis en vooral VEILIG programma!

Bijdrager
    no1uknow

nieuwsgroepen of torrents.

Google

Bijdrager
    Sjurkie

Zelf gebruik ik af en toe Cabos, maar enkel om Amerikaanse series te downloaden die hier nog niet te zien zijn. Muziek en bestanden weet ik niets van…

Bijdrager
    Hengheng

Torrents + Transmission.

Bijdrager
    LEXY

Acqlite en Transmission, meer heb je niet nodig.

Bijdrager
    MacAanZee

Zijn ze allemaal veilig. Geen rare toestanden?
    Is Transmission ook een download programma zoals ACQlite

Bijdrager
    fozzy

En weer iemand die niet zoekt op OMT??

Zie ook post nr. zoveel hierover:

http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=139989&postdays=0&postorder=asc&start=0

Moderator
    unSOUND

Om over de STICKY maar te zwijgen… :roll:

http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=77060

Bijdrager
    MacAanZee

Jullie kunnen wel weer gaan piepen over zoeken etc, maar het ging mij vooral over de veiligheid van het downloadprogramma, omdat ik twee keer heb meegemaakt dat mijn harde schijf zo in de knoop raakte dat hij vervangen moest worden. Daarover kon ik in het zoekprogramma helemaal niets vinden.

Moderator
    unSOUND

In de Sticky staan ook links naar reeds bestaande topics, waar de programma’s genoemd en besproken worden… Daar had je dus het antwoord ook kunnen vinden cq kunnen vragen.

Bijdrager
    Nietzman
    ”MacAanZee”

, omdat ik twee keer heb meegemaakt dat mijn harde schijf zo in de knoop raakte dat hij vervangen moest worden.

Nou weet ik toevallig dat LimeWire door Beëlzebub himself gecode is, maar dan nog, dit lijkt me wel hééééel erg sterk.

Bijdrager
    utah62

Sabnzb+ voor de Mac, OpenFTD, Nieuwsgroepen ( bijv via Eweka).

Bijdrager
    junjur

ipv limewire kun je beter het freeware frostwire gebruiken. Minder reclame enzo, en een goed product (vind ik). Alleen de interface is echt gruwelijk.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.