7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    whaha

Wat is je favoriete non-Apple programma / app?

Op de een of andere manier heb ik door de jaren heen een dijk lading aan apps en programma’s verzameld op mijn computer en daarom vroeg ik me af wat iedereens favoriete programma was, dat niet door Apple gemaakt is, want ik vermoed dat ik vast niet de enige ben die zo veel programma’s / apps heeft verzameld. Mijn favoriete app is:

TotalSpaces2

Aangezien je geen reclame mag maken op fora (wat ik nu wel een beetje doe, ik weet het), zal ik geen linkje plaatsen, maar het zou zo maar kunnen dat meerdere leden van dit forum deze app / plug-in gebruiken op hun computer. Tegelijkertijd heb ik ook genoeg programma’s op mijn iMac staan die andere heel tof zullen vinden, zoals Transmission of Alfred2, VLC, Skype, Telegram of weet ik wat meer. Daarom kortom:

Wat is je favoriete programma of app die draait onder Mac OS X, maar die niet door Apple gemaakt is?

Bijdrager
    Shmoo

Moeilijk te kiezen als je alleen maar top apps op je computer hebt staan die niet gemaakt en ook nooit gemaakt hadden kunnen worden door Apple. 🏆

– Coda 2
    – 1Password
    – Sketch 3
    – Affinity Designer
    – Pixelmator
    – Dropbox
    – Annotate

Ik denk dat je beter de vraag kunt omdraaien. Welke top apps gemaakt door Apple gebruik jij nog?

– Safari
    – Finder
    – ???? moeilijk, vanaf nu wordt het allemaal toch een stukje minder en kun je niet zeggen dat een app echt top is in het geen dat het doet.

Bijdrager
    whaha

Je bent dus geen fan van iTunes of Agenda?
    Ik dacht, ik noem maar wat apps in mijn dock naast de twee die je noemde. Ik ben overigens geen fan van Safari, maar gebruik het als back-up.
    Tijdmachine lijkt me een heel goed Apple programma, maar zo dwaal ik wel een beetje van het onderwerp af…

Bijdrager
    Shmoo

Agenda, Time Machine gebruik ik niet en iTunes alleen als het niet anders kan en zelfs dan gaat het al mis bij de meest eenvoudige taken.

Inactief
    Anoniem
    Shmoo op 20 juni 2015

Ik denk dat je beter de vraag kunt omdraaien. Welke top apps gemaakt door Apple gebruik jij nog?

Ik denk dat ik niet verder kom dan OS X; Safari gebruik ik niet, iTunes heb ik al een paar jaar niet meer geopend (oef!) en al de rest is wel ok√©, maar vallen volgens mij zeker niet in de categorie “fantastische programma’s”.

Maar eigenlijk is dat niks nieuws; op het oude Mac OS / System gebruikte ik eigenlijk ook enkel het OS, alle andere programma’s kwamen van derden.

Bijdrager
    Thomas De Lange

Xcode
    iMovie

Foto
    iTunes
    Safari
    Mail
    Voorvertoning
    Etc

Bijdrager
    Floris

1. DaisyDisk 🏆
    2. Pixelmator 😍
    3. Spotify(l)
    4. Popcorn-Time:)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.