15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    thomasvaren

Waarde half jaar oude AirPort Extreme

Doordat ik nu ook wifi heb via mijn UPC-modem, wil ik mijn half jaar oude Airport Extreme verkopen.
    Wat zou ik daar voor kunnen vragen?

Inactief
    Anoniem

Houd er wel rekening mee dat je Airport Wifi geeft via 802.11N wat vele malen sneller en beter bereik heeft als de standaard 802.11B/G die je UPC modem geeft. Dus misschien is het wel verstandig je Airport actief te laten?

Bijdrager
    KingAchille

Doe er 20% af? Dat is zowat de gangbare procent bij 2e handsspullen…

Bijdrager
    Oppie

20% af gangbaar?
    Je kunt het altijd proberen, maar ik denk dat je blij kan zijn met 50%…

Bijdrager
    KingAchille

Hij is pas een half jaar oud? Met wat geluk kan hij nog met alle boekjes en doosjes geleverd worden!

Bijdrager
    Oppie

Ach, een auto is na een week al minimaal 20% van zijn nieuwprijs kwijt.
    Inclusief boekje, maar zonder doos…:lol:

Bijdrager
    nebilem

Als je doosjes en boekjes hebt zou ik hem voor de winkelprijs in de verkoop doen. Is bijna bij alle producten zo op marktplaats. Moet je kijken naar iPad. Ik kom vaak ads tegen zoiets als gekocht in april haast niet gebruikt daarom de winkelprijs.

Bijdrager
    Apple
    nebilem op 14 september 2010

Als je doosjes en boekjes hebt zou ik hem voor de winkelprijs in de verkoop doen. Is bijna bij alle producten zo op marktplaats. Moet je kijken naar iPad. Ik kom vaak ads tegen zoiets als gekocht in april haast niet gebruikt daarom de winkelprijs.

En wat is dan de toegevoegde waarde om hem tweedehands t.o.v. nieuw te kopen???

Bijdrager
    stavos

Dat de prijs van een tweedehands wel onderhandelbaar is?

Bijdrager
    thomasvaren

Misschien is het toch beter om de Airport Extreme – vanwege de snelheid, maar meer nog vanwege het bereik – aan het UPC-modem te hangen.
    Hoe dat moet weet ik niet (ik ben altijd bang dat dan niks het meer doet bij zo’n ingreep), maar het valt te proberen. Want als ik het goed begrijp krijg ik misschien 100 euro voor dat ding, de vraag is dan of het wel zinnig is om de Airport de deur uit te doen. Bedankt voor de reacties en tips.

Bijdrager
    thomasvaren

Bij nader inzien wil ik mijn Airport Extreme toch verkopen. Ik merk dat ik best tevreden ben over de wifi-snelheid van mijn UPC-modem. Voor 100 euro mag ie weg.
    Dis wie o wie?

Bijdrager
    Pieterr

Het is hier geen marktplaats, Thomas…

Bijdrager
    thomasvaren

ow ik dacht dat je gewoon mocht vragen of iemand iets wilde overnemen. Sorry.

Bijdrager
    Pieterr
    Moderator
    Mac Daddy

Inderdaad Thomas.
    OMT is geen vraag of aanbod site.

Je mag wel naar een prijs indicatie vragen, maar er zijn andere wegen op het internet om spullen te verkopen.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.