21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Q:
    Bijdrager
    onfire

Wat is het beste FTP programma behalve FETCH?

Ben opzoek naar een goede ftp client. Had laatst en ftps server waar ik met Golive niet op kwam. Moest via een secureftp programma inloggen en toen kon ik pas iets uploaden.
    Maar is er niet een programma dat een thumnail op je bureaublad maakt en waarmee je snel verbinding kunt maken?

Bijdrager
    Brac

Transmit vind ik zelf het beste. Kost wel 30$, maar dan heb je ook wat.

Bijdrager
    onfire

heb net de demo gedownload, mijn gevoel zegt ook transmit maar tot op heden was het altijd fetch

Bijdrager
    Mibber

Transmit is een erg fijne client ja.
    Vooral de droplets zijn handig…

Bijdrager
    Freek.

is transmit al genoemd? :kleenex: :bigsmile:

zie bestaand ftp-draadje

Bijdrager
    onfire

droplets? ik heb het net geinstalleerd en tja het werkt alleen nog even de volledige functies tot mij nemen… maar zijn droplets een soort thumbnais op je bureaublad… dat lijkt me wel handig

Bijdrager
    hansenonline

even op de fetch website gekeken en daar zie ik dat ze applescripts hebben voor folder upload en een script dat een bestand upload als het veranderd is. verder sftp ondersteuning en een widget, net als tranmit en cyberduck dat hebben. ik ga eens de demo proberen.

Bijdrager
    Steff

Cyberduck. Gratis en het werkt hier echt goed.

Bijdrager
    Vin

transmit zeker!! echt super fijn!!

Bijdrager
    onfire

Transmit werkt cool, gewoon in je dock een thumb met de ftp server.. precies wat ik wilde… top

Bijdrager
    me.com

Nee, Interarchy is de beste.
    Lekker snel en simpel., en toch kan alles ermee.

http://www.interarchy.com/main/

Bijdrager
    Vin

nou niet echt want jammer genoeg is ie lang niet zo overzichtelijk als transmit…. transmit begrijp je meteen!

Bijdrager
    Petje

Kort antwoord… Transmit

Bijdrager
    tw

ik zou zeker ook eens kijken naar

Captain FTP

gebruik het vanaf het moment dat ik geswitched ben en vind het ideaal:)

Bijdrager
    Mattnh

Nog een Transmit-stem, hier…

Bijdrager
    addyboy
    ”xsight3″

ik zou zeker ook eens kijken naar

Captain FTP

gebruik het vanaf het moment dat ik geswitched ben en vind het ideaal:)

ik vind captain FTP ook net iets fijner in elkaar zitten van transmit.. maar dat kan een persoonlijke smaak zijn

Bijdrager
    ajvankesteren

Yummy werkt ook erg prettig

Bijdrager
    J.

cyberduck, waarom betalen als ge het ook gratis alternatieven hebt…

Bijdrager
    Mibber

Die droplets zijn een soort favorieten, waar je dus dingen op kan drag and droppen, waarna het uploaden/synchroniseren begint. Super handig.

Je kan dus verschillende droplets voor dezelfde website maken, bijvoorbeeld een droplet voor je film folder, een andere voor je plaatjes folder en ga zo verder. Hierna kan je die droplets dus in je dock zetten (of waar dan ook) en als je er dingen opgooit dan upload Transmit je bestandje naar de betreffende folder… Erg krachtig.

Bijdrager
    Jeffry

Ik heb inmiddels diverse geprobeerd, maar Transmit is ook mijn stem…

Cyberduck heeft naast een vreselijke naam, nog een nadeel… zodra je gaat uploaden en bestanden vervangen worden, maakt ie eerst een lijst aan met de eventueel te vervangen bestanden. Hij vraagt dus achteraf wat me mateloos irriteert, omdat het weer tijd kost.

Rbrowser wordt ook regelmatig geopperd en werkt op zich aardig. Zij het dat het programma soms ineens geen zin heeft om naar verschillende folders te browsen. Ene keer wel andere keer niet.

Met Transmit heb ik nog niet van dit soort onzin meegemaakt en bovendien 30 dollar is slechts iets meer dan twee tientjes in euro’s op het moment. Voorkomt je een hoop ergernissen.

Bijdrager
    Bernadictus

Ik zelf gebruik CyberDuck. Open Source en werkt perfect!

21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.