3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    stefonline

Wat is goed gratis newsletter script

Ik wil een newsletter gaan uitsturen via mijn website. Mijn google actie leverde aan aantal newsletter scripts op en deze heb ik getest maar het wat het net niet. De ene vereist ionCube PHP loader maar de ionCube site is al een tijd offline. Het andere script werkte goed maar zetten mijn 1600 mail adressen gewoon in het “to” veld…. ook niet handig dus.

Dus mijn vraag wie heeft ervaring met een goed newsletter scriptje waarmee men zich op de website kan opgeven en ook weer kan afmelden?

Groetjes
    Stefan

Bijdrager
    Melgior

Ik kan je PHPlist aanbevelen. Het is gratis en open-source. De interface voor beheerders is even wennen en kan beter, maar voor je abonnees werkt het verder prima en het bevat alle functies die je van zo’n systeem mag verwachten.

Als je niet heel veel abonnee’s hebt, kun je ook gebruik maken van professionele diensten als Mailchimp en YMLP. Die hebben ook gratis abonnementen voor niet al te grote lijsten, een prettige interface en verkleinen de kans dat je nieuwsbrief door spamfilters wordt aangezien als ongewenste reclame.

Bijdrager
    BenDover

Als je Joomla gebruikt is: http://www.acyba.com/ wel een aardige.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.