19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Bijdrager
    JoppeVR

Wat is er mis met de Surface van MS?

De Microsoft surface is een nieuw soort tablet, maar waarom hebben sommige van de Apple fans er iets tegen? Omdat je vind dat het idee gestolen van Apple is, het os op niets trekt (wat je niet kan weten want het is nog niet uit), …?

Bijdrager
    JoppeVR

Ik zeg sommige;) Want er zijn er ook veel die niks tegen dit apparaat hebben

Bijdrager
    bluap

Kan je “het os op niets trekt” uitleggen ?:crazy:

Bijdrager
    JoppeVR

Dat windows 8 op niets zou trekken;)

Bijdrager
    MouseMighty

Dat Vlaams voor “het OS slaat nergens op en je hebt er niets aan”. Hetzelfde geldt voor dit topic trouwens….

Bijdrager
    Nielsvr

Slechte stelling en slecht onderbouwt. De meeste mensen hebben een voorkeur, dat betekent niet per direct dat de Surface slecht is. En een voorkeur, daar is helemaal niets mis mee. Zelfde dat meeste mensen een voorkeur hebben voor een bepaalde auto, de andere zijn dan niet per definitief slecht.

Bijdrager
    JoppeVR

Jah nee maar het is een reactie van mij op de gesloten visie van enkele fans, waarom het slecht zou zijn zonder te weten hoe het werkt

Bijdrager
    xvisx
    JoppeVR op 17 augustus 2012

De Microsoft surface is een nieuw soort tablet, maar waarom hebben sommige van de Apple fans er iets tegen?

Omdat veel van die mensen dit soort kritiekloze ‘alles-wat-van-Apple-is-is-goed-en-de-rest-niet’ fanboys zijn. Lijken vaak wel gehersenspoelde debiele idioten.

Bijdrager
    MouseMighty

Pas dan in ieder geval de titel van je topic aan.

“Wat is er mis met de Surface van Microsoft?” is al wat beter. Aan de andere kant je kan er nog niets over zeggen zowel voor- als tegenstanders, het ding is er namelijk nog niet. (Voorlopig) Einde discussie.

Bijdrager
    appievanr

Ik heb wel eens met zo’n Surface tafel mogen spelen. Jammer dat het weer Microsoft aanvoelt. Traag en veel Lag. En kom nu niet aan van: Ja, maar! Het is nog in Beta fase daarom zitten er nog wat Bugs in of iets dergelijks. Want Microsoft Surface bestaat al jaren en is echt een grote Fail van Microsoft. Niks gejat van Apple. Als ze het hadden gejat van Apple en het zou gaan lijken op iOS qua snelheid en dergelijke had ik het een kans gegeven. Vandaar dat ik zo’n enorme Apple Fan ben. En op een Telefoon of Tablet wil ik het al helemaal niet hebben.:smile:

Bijdrager
    computer space
    appievanr op 17 augustus 2012

Ik heb wel eens met zo\’n Surface tafel mogen spelen.

Dat heeft hier niks mee te maken. Microsoft recyclet de naam nogal onhandig voor de nieuwe MSpad. Ze gaan er vanuit dat toch nog bijna niemand die tafel kent.

Bijdrager
    SanderTreur

Goeie titel :thumbsup:

Bijdrager
    Hansi2124

Titel veranderd en aangezien de Surface geen iPad is, heb ik het in dit subforum geplaatst.

Bijdrager
    KarelWillem

Dit topic trekt net zozeer op niets als zo’n Microsoft Surface.

Heb je zo’n ding wel eens van opzij bekeken??:lol:

Wat is dat?? Een 10″ Apple Newton Messagepad?

Bijdrager
    Ni3l55

Ik vind de Surface een beetje te druk,
    En daarom hou ik van Apple, simpel:lol:

Bijdrager
    computer space

@ KarelWillem,
    Ik vind hem wel cool. MS durft tenminste af te wijken van dat duffe aluminium met ronde hoeken. Heerlijke eighties scherpe hoeken-design. Krijg heimwee naar de NextCube, een Nikon F4, een IBM Thinkpad, een Testarossa dashboard, een Lambo Countach etc als ik dit zie (die Barbie-keyboard kan neem ik aan ook gewoon in zwart).

Bijdrager
    KarelWillem

Zo is dat! Altijd positief blijven.:lol:

Gebrek aan vernieuwing noemen we gewoon ‘retro’.

En gebrek aan een goed design noemen we ‘durf’.

Bijdrager
    computer space

Dan is apple op dit moment ook aardig retro. Sinds de eerste alu-iMac is er niks meer veranderd. Al 6 jaar hetzelfde design!!! De periode color iMac, Pismo, Newton, eMate, G3, Aniversary, 15 inch LCD, 17 inch CRT was een stuk flamboyanter. Maar het is crisis he, dan mag saai!

Bijdrager
    KarelWillem

De periode Pismo, Newton, G3, etc. was er vooral één van een grote chaos aan verschillende producten.

Met een nog veel grotere chaos aan design-pogingen.
    Waarvan het overgrote deel echt te erg voor woorden was.

Oké, dat noemen we dan weer ‘Flamboyant’.

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.