10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    rotrax

wat is Entourage lelijk!

Ik had de stille hoop dat snow leopard de oplossing voor mijn exchange probleem zou zijn. maar nu blijkt deze enkel 2007 te ondersteunen en daar draait onze server in ieder geval niet mee (2003). en omdat ik toch mijn mail moet bekijken en ik helemaal gek werd van de outlook webmail interface, heb ik gisteren toch maar office aangeschaft en entourage geïnstalleerd. tenminste dat wilde ik alleen maar maar microsoft was zo aardig om gelijk al hun troep op mijn mac te dumpen (is hier een oplossing voor?)

nu heb ik denk ik entourage aan de gang, ik denk het tenminste want ik snap geen reet van de interface en het beest is nog steeds aan het archiveren. (deden de heren mee aan de: “hoeveel knoppen passen er in 1 scherm contest”) en bekruipt mij toch het gevoel dat de ontwerpers zelf nog nooit achter een mac hebben gezeten. wat is dit een lelijk, lomp pakket en al die geluidjes! waar zet je dit in godsnaam uit?

please Apple zorg dat exchange 2003 ook wordt ondersteund!!!!!!!!

Bijdrager
    Buzzin Hornet

/me is blij dat komende vrijdag zijn werk gaat migreren naar 2007;)

Bijdrager
    Nikita
    ”rotrax”

tenminste dat wilde ik alleen maar maar microsoft was zo aardig om gelijk al hun troep op mijn mac te dumpen (is hier een oplossing voor?)

Aangepaste installatie doen, in plaats van Volgende > Volgende > Volgende klikken bij de installatie…?

Verder kan je de interface vaak wel wat aanpassen, door rechts te klikken op de balk die je wilt aanpassen en dan op “Aanpassen” te klikken.

Bijdrager
    Sausje
    ”rotrax”

please Apple zorg dat exchange 2003 ook wordt ondersteund!!!!!!!!

Hoop voor jou van harte dat ze dit lezen, maar ben bang dat het op de verkeerde plaats staat. Ach, er is toch wel te leven met entourage? Goed, het is traag met een hoop rompslomp. Houd voor mij gewoon in dat ik alleen core-functionaliteit gebruik en meer niet…

Bijdrager
    doc

Als Apple hun eigen powermac’s van 3,5 jaar oud al niet meer ondersteund, dan is de kans dat ze een applicatie van een derde partij van 6,5 jaar oud ondersteunen natuurlijk wel erg onwaarschijnlijk.

Zorg dat je baas 2003 eens gaat upgraden naar wat moderners (en laat hem gelijk IE6 vervangen door IE8, want daar zitten jullie dan vast ook nog op;) )

Bijdrager
    iDude

toch ben ik ben jaloers op je

Ik heb zelde probleem mbt office 2003 op mijn werk, maar ik krijg entourage niet eens aan de gang. Waarschijnlijk omdat de netwerkbeheerder allerlei poorten dicht heeft staan?

Hoe is dit bij jou gegaan?

ik loop dus nu te kloten met mails doorsturen naar ander adres enzo

Bijdrager
    bedhead

Mail is pas lelijk, Entourage vind ik al bij al nog meevallen eerlijk gezegd.

Bijdrager
    Sausje

Uhh, gewoon exchange gegevens invullen hoppa! alles loopt binnen. Hij stelt wel elke keer een vraag of hij het root certificate mag accepteren maar aangezien de software toch de hele tijd open staat heb je daar geen last van.

Voor een tutorial, klik hier.

Bijdrager
    rotrax

precies dat verbaasde mij wel. het instellen ging echt heel gemakkelijk. ik was daar best wel verbaasd over. blijft een lelijk pakket…:wink:

Bijdrager
    PretPedKadet

Zelf gebruikte ik jaren lang entourage en sinds kort pas mail, omdat het sneller is. Persoonlijk kan ik wel goed omgaan met entourage en vind het wel overzichtelijk. Geef het wat tijd en omdat het best veel kan, lijkt het onoverzichtelijk. Even mee spelen dus.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.