6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Vilscon

Wat is een goede(/beste) RSS reader (o.i.d.) incl. Notif.Center integratie?

Niet altijd kijk ik op alle nieuwssites..maar vind het dan toch fijn om beetje op de hoogte gehouden te worden van alle nieuwsdingetjes.. Aldus een RSS reader.

Maar aangezien ik ook vaak bezig ben en dus niet elke x die reader ga openen en updaten, is notification center intergratie (met berichtjes) best welkom:)
    En dan eentje die uit zichzelf werkt, niet i.c.m. met Growl/Hiss, Want die doet alle programma’s in een ding zetten, terwijl ik ieder programma apart wil hebben:)

Dus wat raden jullie aan? Gratis/Betaald is geen probleem.

Bijdrager
    deonprins

Ik gebruik Reeder, na vele programma’s uit te hebben geprobeerd vind ik deze toch het fijnst werken. Notificaties doet ie nog niet, maar ik denk dat dat een kwestie van tijd is.

Inactief
    Anoniem

Volgens http://apple.stackexchange.com/questions/57589/replacement-rss-reader-for-mountain-lion-integrated-with-notification-center is Caffeinated de enige RSS reader met Notifications support. Maar het is niet gratis.:smile:

Bijdrager
    GeertGB

Google Reader is web-based. NetNewsWire is een perfecte app die gebruikmaakt van de Google back-end (niet zo gelikt als Reeder, maar ook niet zo geforceerd leuk).

Bijdrager
    Bijdrager
    Shmoo

Alleen voor de Mac dan is Koen’s voorbeeld Caffeinated de beste die er is.. Maar zoek je een RSS voor Mac + iOS dan heb je aan Reeder de beste keuze omdat die andere geen iOS versie heeft en het ook niet in de planning zit.

Voordeel van Caffeinated is dat het heel erg op je Mail app lijkt + het fysieke zoekvenster boven de inbox is een fijne functie.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.