14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:

Bijdrager
    erwin33

Wat is een goede adblocker voor de iphone die ook ads in apps verwijdert?

Wat is een goede (gratis) adblocker voor de iphone die ook ads in apps verwijdert? Zie alleen maar adblockers die enkel in Safari blockeren maar niet in de apps zelf. Heb er wel eens 1 geprobeerd die dan VPN aan zet, maar dat vind ik wat te omslachtig en vertraagd de boel alleen maar.Tips zijn welkom.

Bijdrager
    tarun

Werkt alleen in Safari, niet in apps.

Bijdrager
    erwin33

Ik zoek dus een adblocker die het ook in apps doet…

Bijdrager
    mrmacfreakie

Ik gebruik Weblock. Het is wel een betaalde app, maar verwijdert ook de reclame voor afleveringen van NPO, KIJK etc.

Bijdrager
    gipsman

De apps upgraden naar betalende versies?

Bijdrager
    mowat

Weblock werkt perfect. Te vinden in de app store.

Bijdrager
    computer space

Zet gewoon een hostfilter op je router.Zijn alle telefoons en computers in een klap schoon.

Bijdrager
    erwin33

Het gaat niet alleen om blokkeren van apps via WiFi maar ook als ik mobiel ben, dus via 3g/4g.

Bijdrager
    computer space

Dan stuur je alle data via VPN naar je huisrouter, heb je meteen het probleem met blokkerende webdiensten door vreemde IP nummers opgelost, zoals Facebook, Hotmail, Gmail, Paypal e.d. kunnen hebben.

Bijdrager
    erwin33

Te ingewikkeld, het moet gewoon simpel en snel. Niet teveel fratsen. Net zoals een gewone Adblocker op de mac.

Bijdrager
    newtastyland

Moet alles kunnen, simpel zijn en ook nog eens gratis zijn…..

Bijdrager
    erwin33

Liefst wel ja.

Moderator
    Mac Daddy

Zo te lezen aan de reacties denk ik dat adblockers niet tot in de apps kunnen duiken om advertenties te blokkeren.

Wat newtastland probeert te zeggen is dat simpel en gratis vaak niet samen gaan.
    1: Hoe denk je dat ‘gratis’ apps aan inkomsten komen? Juist, door de advertenties.
    2: Adblockers die ‘gratis’ zijn, vragen ook vaak wat van de gebruiker. (Ze kijken bijvoorbeeld met je mee of geven je zelfs advertenties)

Je kan 3 dingen doen. Zoeken naar een adblocker die daadwerkelijk tot in de apps kan blokkeren, maar ik vermoed een lange zoektocht. Of de apps die advertenties hebben, zijn vaak ook in betaalde versie beschikbaar. Schaf ze aan en je hebt geen advertenties meer. En als laatste optie de tips met betrekking tot vpn instellingen proberen.

Bijdrager
    erwin33

Dan houdt het verder op. Wellicht komt er nog eens zoiets.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.