7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    vulles

Wat is dit? (tvmobili)

Hoi,

Enige tijd geleden TVMobili gedownload, maar toch weer verwijderd vanuit de programma map. Kijk nu eens in de console (voor het eerst) en zie dat daar continu acties van dit programma langskomen.

Voorbeeld; exited with exit code : 1, Throttling respawn: will start in 10 seconds, posix_spawn, no such file or directory.

Kan iemand mij vertellen wat dit is en hoe ik dit kan stoppen?

gr. Maarten

Bijdrager
    Hansi2124

Opnieuw downloaden, installeren en verwijderen met de uninstaller. Aangenomen dat deze mogelijkheid er is.

Bijdrager
    vulles

Volgens het forum van TVMobili zou slepen vanuit de programma map voldoende moeten zijn. Het lijkt wel of er vanaf een webadres van TVMobili continu contact gezocht wordt met het niet meer geinstalleerde programma. Weet iemand hiervan?

Bijdrager
    tarun

Zijn er nog TVMobili processen actief? (Zoek in Activiteitenweergave.)

Heb je in de Finder al gezocht op TVMobili (met de optie Systeembestanden inbegrepen aan)?

Bijdrager
    Hansi2124

Heb je mijn suggestie al geprobeerd dan?

Bijdrager
    vulles

@Hansi, jouw optie nog niet geprobeerd. Wil eerst kijken of ik het op een andere manier kan oplossen en dan evt eerst kijken of er een un-installer is.

@tarun, in activiteitenweergave zijn vlg mij geen processen meer actief. Wel een proces cvmsComp_x86_64 dit is een proces wat ik niet ken. Net als launchhd, Usereventagent en Webkitpluginagent. Wellicht zijn dit TVMobili processen?
    Waar kan ik de optie systeembestanden aan in Finder vinden? (n00b vraag…)

Bijdrager
    Hansi2124

Ik wil niet veel zeggen, maar kijken in een folder en een uninstaller uitproberen had je al 50 keer kunnen dien in die tijd….

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.