9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    ipodtouch

Wat is dit nou ineens?

Toen ik hem net synchronisserd kwam er dit ineens in beeld:

Ik weet niet hoe het komt, normaal staat er ‘iPhone van………’.

Wie weet hoe het komt?

Bijdrager
    Hansi2124

Waarschijnlijk heb je bewust of onbewust de iPhone willen verwijderen terwijl hij aan het synchroniseren was. Misschien was er onvoldoende ruimte in het venster om wat tussen de ” ” staat in zijn geheel weer te geven…..

Bijdrager
    Neptunus

Het juiste antwoord is in ieder geval ‘Annuleer’.

Bijdrager
    casperrrrrrr
    ”ipodtouch”

synchronisserd

?

Wat is dit?

Bijdrager
    victor93
    ”casperrrrrrr”
    ”ipodtouch”

synchronisserd

?

Wat is dit?

bedoel je dan nou als grapje of weet je gewoon echt niet wat synchroniseren is ?

Bijdrager
    sven-

Wat denk je zelf victor93:|

Bijdrager
    ckafe

Victor93, hij bedoelt ‘synchroniseerde’. Houd er rekening mee dat 90% van de OMT’ers dyslexticistisch… dystlect…dixlechtic….dyxjeweetwel is. Dat is vrij normaal bij creatieve mensen en er is weinig aan te doen. Als docent beeldend koester ik ze want dyxenzovoorts zijn meestal erg goed met beeld. :innocent::evil:

Bijdrager
    MouseMighty

Dan zal ik ook eens rap wat aan mijn korrecste zpelling gaan doen :evil: Overigens moest de openingszin in dit topic natuurlijk zijn: “Toen ik hem net synchroniseerde kwam er….” Ach een stuk minder storend dan het gebruik van “me” ipv “mijn”. Hier kan je duidelijk een antwoord op de vraag geven en dat is ook al gedaan!

Bijdrager
    Steff
    ”ipodtouch”

Toen ik hem net synchronisserd kwam er dit ineens in beeld:
    Ik weet niet hoe het komt, normaal staat er ‘iPhone van………’.
    Wie weet hoe het komt?

God god, het is wel een gigantisch probleem zeg hé. Je hebt er toch nog wel goed van kunnen slapen?
    Enfin, mik je iPhone in je computer en laat hem syncen, dan zeg je eject tijdens het syncen en kijk je wat de boodschap is. Al met al nergens om je druk over te maken lijkt mij.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.