30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 56)
  • Q:
    Bijdrager
    KarelWillem

Wat is de langste titel in je iTunes bibliotheek?

Ik weet nog een leuk onzinnig topic; wat is de langste titel in je iTunes bibliotheek?

Ik kwam net deze tegen:
    Several Species Of Small Furry Animals Gathered Together In A Cave And Grooving With A Pict
    (Umma Gumma – Pink Floyd)

Bijdrager
    MacMini_Ragazza

Zucchero – Solo una sana e consapevole libidine salva il giovane dallo stress e dall’azione cattolica..

Bijdrager
    MacMini_Ragazza

Fall out boy kan er ook wat van.. een greep uit enkele van die songtitels:

– ”I Slept With Someone In Fall Out Boy And All I Got Was This Stupid Song Written About Me”

– ”Our Lawyer Made Us Change The Name Of This Song So We Wouldn’t Get Sued’

– ”I’m Like A Lawyer With The Way I’m Always Trying To Get You Off (Me & You)”

Bijdrager
    iDarwin

LOL

Nintendo – Remixes – Tetris Happy Hardcore Techno – Nintendo – Remixes – Tetris Happy Hardcore Techno
    :P

Bijdrager
    Janozua

Armin van Buuren – Wall Of Sound (Featuting Justine Suissa) Airbase present Parc Remix

Bijdrager
    KarelWillem

De titel is in dat geval volgens mij gewoon Wall Of Sound
    En dan een heel verhaal er bij over wie er allemaal mee mochten spelen. :wink:

”iDarwin”

Nintendo – Remixes – Tetris Happy Hardcore Techno – Nintendo – Remixes – Tetris Happy Hardcore Techno

Ja, noem gewoon alles twee keer. Dan schiet het lekker op.
    Maar de titel is: Tetris Happy Hardcore Techno.

”MacMini_Ragazza”

Zucchero – Solo una sana e consapevole libidine salva il giovane dallo stress e dall’azione cattolica..

Wat vind jij het mooiste nummer van Zugero?

Nou, eh, ehm, uh, tsja…. :mrgreen:

Bijdrager
    Janozua
    ”KarelWillem”

De titel is in dat geval volgens mij gewoon Wall Of Sound
    En dan een heel verhaal er bij over wie er allemaal mee mochten spelen. :wink:

http://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewAlbum?i=203402197&id=203401395&s=143452
    Ik kan er ook niet veel aan doen?

Bijdrager
    Pieterr

http://en.wikipedia.org/wiki/A_Huge_Ever_Growing_Pulsating_Brain_That_Rules_from_the_Centre_of_the_Ultraworld
    http://en.wikipedia.org/wiki/The_Orb%27s_Adventures_Beyond_the_Ultraworld

A Huge Ever Growing Pulsating Brain That Rules From The Centre Of The Ultraworld
    The Orb’s Adventures Beyond the Ultraworld – The Orb

Bijdrager
    strikjeveter

Stunt Rock – First Chance I Get I Am Licensing This Track To A Car Commercial Or Video Game, So Fuck You And Your No Sell Out, Anti-Establishment Posturing, Or Some Such In Your Face Remark Of That Sort

Bijdrager
    julesp

113-billie_holiday-what_a_little_moonlight_can_do_www.file24ever.com:D

en

Don’t Stop ‘Til You Get Enough (Original Demo Recording From 1978) Michael Jackson

Bijdrager
    KarelWillem

6 woordjes is nauwelijks een lange titel. :D

”strikjeveter”

Stunt Rock – First Chance I Get I Am Licensing This Track To A Car Commercial Or Video Game, So Fuck You And Your No Sell Out, Anti-Establishment Posturing, Or Some Such In Your Face Remark Of That Sort

Waaaaaauuuuuwwwwww. 8) Respect.

Bijdrager
    bartje

Jeffrey Lewis – You Don’t Have To Be A Scientist To Do Experiments On Your Own Heart [Version Four] – It’s The Ones Who’ve Cracked That The Light Shines Through

Bijdrager

You Probably Couldn’t See For The Lights But You Were Staring Right At Me – Arctic Monkeys

Bijdrager
    Stripe

The White Stripes – You Don’t Know What Love Is (You Just Do As You’re Told)

Edit: Toy Dolls – Queen Alexandra Road Is Where She Said She’d Be, But Was She There To Meet Me…. No Chance

Bijdrager
    Лукас

The Excrementory Grindfuckers Open The Stomachs Of Natural Born Anus And Strangle Them With Their Guts – Excrementory Grindfuckes
    :mrgreen:

Bijdrager
    Genius

Rednex – The Sad But True Story Of Ray Mingus, The Lumberjack Of Bulk Rock City, And His Never Slacking Stribe In Exploiting The So Far Undiscovered Areas Of The Intention To Bodily Intercourse From The Opposite Species Of His Kind, During Intake Of All The Mental Condition That Could Be Derived From Fermentation

Bijdrager
    KarelWillem

En we hebben een winnaar!:P

Bijdrager
    Koetjesreep

Dat is inderdaad de langste muziek titel ter wereld.

Bijdrager
    de__nico

Encore – Human After All / Together – Together / One More Time (reprise) / Stardust – Music Sounds Better with You – Daft Punk

Bijdrager
    jimeh

Lying Is the Most Fun a Girl Can Have Without Taking Her Clothes Off

Bijdrager
    sally

Van Sufjan Stevens – Illinois: track2

The Black Hawk War, Or, How to Demolish an Entire Civilization and Still Feel Good About Yourself in the Morning, Or, We Apologize for the Inconvenience But You’re Going to Have to Leave Now, Or, “I Have Fought the Big Knives and Will Continue to Fight Them Untill They Are Off Our Lands!”

En erg mooie muziek bovendien.

Bijdrager
    steffenvm

You Probably Couldn’t See For The Lights But You Were Staring Straight At Me – Arctic Monkeys

Bijdrager
    Koetjesreep

Welke niet de langste van de wereld is, maar die echt in mijn eigen iTunes staat is:

Human / Together / One More Time / Music Sounds Better With You / Stardust (Instrumental) [Live] {Bonus Track}

Bijdrager
    Afroman

Bomb The Bass/Grandmaster Flash & The Furious Five/The Charlatans/Prodigy/Jane’s Addiciton/Tim Dog Featuring KRS One

Van The Prodigy.

Bijdrager
    Jogchum

Ik kom niet veel verder dan: Type O Negative – The Misinterpretation of Silence and Its Disastrous Consequences (Wombs and Tombs Mix)

Bijdrager
    KarelWillem

Ik zie een heleboel titels die gewoon een samenraapseltje van andere titels zijn.
    Een beetje mix en je noemt alle titels die in het nummer voorkomen.

Dat telt niet hoor. :wink:

Bijdrager
    Patrock

Die van mij is hetzelfde als Koetjesreep en de_nico, maar weer net iets anders geformuleerd:

Daft Punk met “Human After All / Together / One More Time (Reprise) / Music Sounds Better With You (Stardust)”

Bijdrager
    Jogchum

The Flaming Lips kunnen er ook wat van: What is the Light? (An Untested Hypothesis Suggesting That the Chemical [In Our Brains] by Which We Are Able to Experience the Sensation of Being in Love is the Same Chemical That Caused the “Big Bang” That Was the Birth of the Accelerating Universe)

Bijdrager
    iDarwin
    ”KarelWillem”
    ”iDarwin”

Ja, noem gewoon alles twee keer. Dan schiet het lekker op.
    Maar de titel is: Tetris Happy Hardcore Techno

Helaas, ik heb dat zelf niet ingetikt maar blijkbaar iemand anders.

Bijdrager
    Taconew

our lawyer made us change the name of this song so we wouldn’t get sued – Fall Out Boy

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 56)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.