17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    matcool

Wat is de goedkooptste manier om aan een te iPhone komen?

Wat is de goedkooptste manier om aan een te iPhone komen?Weet iemand dat je hebt de officiele manier via t-mobile maar dat is wel heel duur weten jullie nog iets.

Bijdrager
    Hailstorm

Goedkoopste manier is zoeken. Helemaal gratis! Kost alleen wat tijd.

Bijdrager
    wouwout

achter de vrachtwagen aanlopen en wachten tot ie eraf valt

volgens mij is belgie de goedkoopste route voor een simlockvrije iphone

Inactief
    Anoniem

Iemand neerknuppelen.

Bijdrager
    queenfan
    ”wouwout”

achter de vrachtwagen aanlopen en wachten tot ie eraf valt

Heb al geprobeert maar toen hij de snelweg opging ben ik gestopt:P

Bijdrager
    ChrisMax

Zwarte markt

Bijdrager
    sven-

Goedkoopste is in Amerika zonder abbo weten aan te schaffen. Alleen is de reis naar Amerika zelf ook best prijzig.

Bijdrager
    matcool

Ik heb vienden in Amerika maar hoe kom je in amerika eraan zonder abbo?

Bijdrager
    sven-

Dat zou je aan gebruik Veritas moeten vragen
    Het fijne weet ik er niet van af.

Bijdrager
    JWB
    ”matcool”

Wat is de goedkooptste manier om aan een te iPhone komen?Weet iemand dat je hebt de officiele manier via t-mobile maar dat is wel heel duur weten jullie nog iets.

Is dat zo? Ik heb begrepen dat de prijs nog best scherp is, kijkend naar andere landen.

Bijdrager
    Fabio

volgens mij zag ik m simlockvrij in een belwinkel in rotterdam-west liggen voor een euro of 600. of dat goedkoop is mag je zelf bepalen, maar het lijkt me dan wel een redelijk betrouwbare (geen idee of het überhaupt legaal is) en snelle manier om snel aan een iphone te komen. :innocent:

Bijdrager
    Fabio
    ”Hailstorm”

Goedkoopste manier is zoeken. Helemaal gratis! Kost alleen wat tijd.

niet per sé het goedkoopst, maar wel de makkelijkste manier om zonder iemand te helpen toch te ‘antwoorden’.. antwoord dan niet :D

Bijdrager
    roy

Ik was aan het twijfelen om gewoon maar naar Belgie te gaan om er daar eentje te kopen… Maar als het via de vs kan…:D

Bijdrager
    dspiers

Ik weet niet of het de goedkoopste manier is. Maar het zal heel weinig schelen als je het allemaal uitrekent.

Volgens mij is de goedkoopste ook de makkelijkste: gewoon bij T-Mobile kopen.

En kopen in de VS is larie. Want je hangt gelijk vast aan een twee jarig ATT contract waar je niets aan hebt als je in Nederland woont.

[/b]

Bijdrager
    roy

Ja maar niet iedereen wil bi t-mobile;) of een twee jarig contract. Stel je voor dat er volgend jaar WEER een iPhone uitkomt maar dan wel een upgrade ipv een update. Kan je alsnog moeilijk doen om die te krijgen

Bijdrager
    sypie

Jij wilt na het lezen van alle “problemen” nog steeds een huidige versie iPhone? Volgend jaar om deze tijd zou denk ik beter zijn, er van uit gaande dat er inderdaad gewerkt wordt aan het opwaarderen van netwerken en software.

Bijdrager
    roy

Welke problemen? Netwerk is t-mobile, verder geen troubles toch?

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.