17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    goofyboy1

wat is de beste oplossing voor simlock it zwitsete omzijlen?

Hallo,

ik krijg uit zwitserland een iphone.
    Maar welke super sim is de beste?
    En waar kan ik deze bestellen?

alvast bednkt,

joost

Bijdrager
    Afroman

Turbosim blijkt goed te werken. Maar vind je het zelf zo verstandig om een iPhone uit het buitenland te kopen? Want je hebt alleen garantie in dat land zeg maar. Als je iPhone hier stuk is kan je hem niet bij een APR langs brengen.

Bijdrager
    goofyboy1

garantie is toch over al bij apple.

m v g joost

Bijdrager
    Rox_NL

Bij de iPhone is het alleen in het land waar de telefoon gekocht is ;).

Inactief
    Anoniem

Dat we jailbreaken oogluikend toestaan….
    Maar als we nu ook nog eens tips gaan geven hoe je de sim-lock moet omzeilen dan gaan we toch wel erg bergafwaarts met het forum.

Bijdrager
    Afroman
    ”Rox_NL”

Klopt, andere mobiele apparaten zijn wereldwijd als ik het goed heb(MacBooks, iPods, misschien Airport Express?)

Bijdrager
    Vin
    ”Beakerflo”

Dat we jailbreaken oogluikend toestaan….
    Maar als we nu ook nog eens tips gaan geven hoe je de sim-lock moet omzeilen dan gaan we toch wel erg bergafwaarts met het forum.

niet mouwen joh

Moderator
    Pete.Z
    ”goofyboy1″

Garantie is toch overal bij Apple?

m v g joost

Nee,de iPhone heeft alleen garantie in het land waar je hem koopt.

Sleutelbeheerder
    Night

TS zegt… dat ie d’r een uit zwitserland krijgt… Krijgen… daar kan geen garantiebepaling tegenop;)

Bijdrager
    dspiers

Garantie is wereld wijd op alle Apple producten, behalve de iPhone.

Dus laat je je Zwitserse iPhone hier vallen, dan moet je terug naar Zwitserland.

Ik blijf het zeggen, een Nederlandse iPhone is nog steeds een van de betere opties. Vooral als je alles mee rekent.

Bijdrager
    Esquare
    ”dspiers”

Dus laat je je Zwitserse iPhone hier vallen, dan moet je terug naar Zwitserland.

Als je je Zwitserse iPhone laat vallen, heb je in Zwitserland net zo veel garantie als hier: 0,0.

Bijdrager
    TheGhostOfWhatever

pas maar op met die garantie want mijn zus haar ipod was kapot. en ze kreeg ook enkel garantie in het land van herkomst (vs)

Bijdrager
    niels
    ”Rox_NL”

het gaat nog verder heeft de lokale Apple Reseller mij verteld:
    Garantie op de iPhone heb je UITSLUITEND bij de verkooplocatie
    met één uitzondering: indien je het toestel bij een T-Mobile verkooppunt of online bij T-Mobile hebt gekocht dan heb je garantie bij heel T-Mobile in Nederland (dus elke T-Mobile winkel en online)

Moderator
    Pete.Z

Kan trouwens een moderator de titel even aanpassen,zodat we ook later nog snappen wat er staat?

Ik ben zelf niet perfect,maar dit is toch wel een dieptepunt.:wink:

Bijdrager
    G-Force
    ”nielsth”
    ”Rox_NL”

het gaat nog verder heeft de lokale Apple Reseller mij verteld:
    Garantie op de iPhone heb je UITSLUITEND bij de verkooplocatie
    met één uitzondering: indien je het toestel bij een T-Mobile verkooppunt of online bij T-Mobile hebt gekocht dan heb je garantie bij heel T-Mobile in Nederland (dus elke T-Mobile winkel en online)

Hmm officieel misschien, maar ik moest toch echt naar een T-Mobile winkel toe van de klantenservice terwijl mijn iPhone bij iCentre is gekocht. Nou ja, moest… het gaat sneller volgens T-Mobile.

Bijdrager
    JDVM
    ”TheGhostOfWhatever”

pas maar op met die garantie want mijn zus haar ipod was kapot. en ze kreeg ook enkel garantie in het land van herkomst (vs)

Dat vind ik raar: iPod’s hebben volgens mij toch echt wereldwijde garantie.

Bijdrager
    zwerver28

Ik heb een 16G van Swiss com, met X-sim geunlocked. Werkt prima met Vodafone, ook update naar firmware 2.1 was geen probleem.

Michiel.

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.