21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Q:
    Bijdrager
    Paul en Tess

Wat ik me nou afvraag…

Lekker belangrijk zullen jullie denken, maar ik kan er echt uren van wakker liggen :moe:

Ik bezit een witte macBook, oh… zo mooi!

Maar dan, waar ik over tob… de adapter van de zwarte MacBook… is die nou wit of zwart?

Gast
    Anoniem

Ik denk wit… volgens mij worden er bijvoorbeeld namelijk ook gewoon witte oordopjes bij een zwarte ipod geleverd…

Bijdrager
    Brims

Ik denk dan wie zou er nou geschikt zijn voor President zijn?

Bijdrager
    Benji07
    ”Paul

Lekker belangrijk zullen jullie denken, maar ik kan er echt uren van wakker liggen :moe:

Ik bezit een witte macBook, oh… zo mooi!

Maar dan, waar ik over tob… de adapter van de zwarte MacBook… is die nou wit of zwart?

Ze zijn inderdaad jammergenoeg wit..

Moderator
    unSOUND

Gelukkig zijn daar oplossingen voor…

Bijdrager
    Dick de Roos

Vroege jongens :? zo op de zaterdag!
    Maar het is wit. Dat klopt.

Bijdrager
    Buzz

Ja, en dat appel-logootje achterop de zwarte MacBook is ook nog steeds wit! Wat een schrik!
    :wink:

Witte accessoires zijn gewoon mooier, juist ook bij zwarte notebooks. Vind ik tenminste.

Bijdrager
    Cars

Waar ik me nou het meest aan erger is dat de letters op de toetsen zelf ook wit zijn! :x Konden ze die ook niet zwart maken.. :evil: :P

Bijdrager
    Paul en Tess

Maar dan… wil je een extra accu voor een zwarte MacBook… is die dan wel in het zwart verkrijgbaar?

En nu we toch bezig zijn, hoe heten die plastic dingetjes aan het einde van je veters, ja… ik lig vaak te tobben over ogenschijnlijk onbelangrijke dingen.

Bijdrager
    Buzz

Ja en nestel. Nu niet meer tobben hoor!

Bijdrager
    karf
    ”Paul

Maar dan… wil je een extra accu voor een zwarte MacBook… is die dan wel in het zwart verkrijgbaar?

En nu we toch bezig zijn, hoe heten die plastic dingetjes aan het einde van je veters, ja… ik lig vaak te tobben over ogenschijnlijk onbelangrijke dingen.

Schoenveters worden vervaardigd uit dunne maar sterke vezels en zijn aan de uiteinden voorzien van korte kokertjes die voorkomen dat de veter gaat rafelen. De meeste schoenveters zijn 75 tot 90 cm lang, maar er bestaan ook andere maten. Er bestaan ronde veters en platte veters. De meest gangbare kleuren van schoenveters zijn zwart of bruin.

Bijdrager
    iJoost

In het Engels heten ze aglets. Maar nu Nederlands nog…;-)

Bijdrager
    Buzz

nogmaals: nestel

Bijdrager
    iJoost

Ik dacht dat nestels de ringetjes waren waar je de veter doorheen haalt. Maar als jij het zegt.;-)

Bijdrager
    Buzz

Ik heb het ook maar gegoogled hoor…
    :wink:

Bijdrager
    iJoost

Nou, ja. Die aglets kwam ik toevallig gisteren tegen in The amazing Maurice and his educated Rodents. Alsof dat een verdienste is. ;-P

Bijdrager
    a la Mac

Nestels zeg ik gewoon voor al dat touw bij elkaar… Schoen met nestels.

Bijdrager
    Paul en Tess

Om nou te voorkomen dat ik weer de hele nacht wakker lig wil ik ook graag weten of een winkel die 7×24 uur open is wel een slot op de voordeur heeft…

…en het snoer van een zwarte MacBook… is dat zwart of ook wit, net als de adapter.

Bijdrager
    Benji07
    ”Paul

Om nou te voorkomen dat ik weer de hele nacht wakker lig wil ik ook graag weten of een winkel die 7×24 uur open is wel een slot op de voordeur heeft…

…en het snoer van een zwarte MacBook… is dat zwart of ook wit, net als de adapter.

Slot: Ja, Voordat er een winkel in zat moest de deur toch op slot kunnen.
    .. Snoer? welk snoer? Maar alle snoeren die bij de witte macbook wit zijn zijn bij de zwarte ook wit dacht ik.

Bijdrager
    Steff

En opzich ziet het er helemaal niet fout uit… steekt lekker af. :lol:

Bijdrager
    Buzz
    ӈ

Nestels zeg ik gewoon voor al dat touw bij elkaar… Schoen met nestels.

Ja, dat schijnt in België gebruikelijk te zijn. In Nederland zijn nestels toch echt alleen maar de uiteindjes van de veters. Een nieuw probleem is dus hoe ze in Vlaanderen dan de plakbandjes aan het uiteinde van hun ‘nestels’ noemen.

21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.