-
GastAnoniem1 juli 2006 om 08:29
Ik denk wit… volgens mij worden er bijvoorbeeld namelijk ook gewoon witte oordopjes bij een zwarte ipod geleverd…
”PaulMaar dan… wil je een extra accu voor een zwarte MacBook… is die dan wel in het zwart verkrijgbaar?
En nu we toch bezig zijn, hoe heten die plastic dingetjes aan het einde van je veters, ja… ik lig vaak te tobben over ogenschijnlijk onbelangrijke dingen.
Schoenveters worden vervaardigd uit dunne maar sterke vezels en zijn aan de uiteinden voorzien van korte kokertjes die voorkomen dat de veter gaat rafelen. De meeste schoenveters zijn 75 tot 90 cm lang, maar er bestaan ook andere maten. Er bestaan ronde veters en platte veters. De meest gangbare kleuren van schoenveters zijn zwart of bruin.
”PaulOm nou te voorkomen dat ik weer de hele nacht wakker lig wil ik ook graag weten of een winkel die 7×24 uur open is wel een slot op de voordeur heeft…
…en het snoer van een zwarte MacBook… is dat zwart of ook wit, net als de adapter.
Slot: Ja, Voordat er een winkel in zat moest de deur toch op slot kunnen.
.. Snoer? welk snoer? Maar alle snoeren die bij de witte macbook wit zijn zijn bij de zwarte ook wit dacht ik.”àNestels zeg ik gewoon voor al dat touw bij elkaar… Schoen met nestels.
Ja, dat schijnt in België gebruikelijk te zijn. In Nederland zijn nestels toch echt alleen maar de uiteindjes van de veters. Een nieuw probleem is dus hoe ze in Vlaanderen dan de plakbandjes aan het uiteinde van hun ‘nestels’ noemen.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.