7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    BenR

Wat hotmail vragen.

Is het mogelijk om mails die ik in de mail app. verwijder ook automatisch te laten verwijderen in hotmail?
    En kan ik ook mijn ongewenste mails openen in de mail app?

Bijdrager
    Hansi2124

Je moet dan bij Hotmail op internet bij opties instellen dat de berichten moeten worden verwijderd als Mail de berichten ophaalt. Dat noem je IMAP. In Mail moet je dan pop hebben ingesteld.
    De ongewenste mails die binnenkomen in Mail kan je uiteraard openen.

Bijdrager
    BenR

De ongewenste mails komen net niet binnen in Mail.
    Hoe kan ik er voor zorgen dat ze wel binnenkomen?

Bijdrager
    Hansi2124

Waarschijnlijk moet je dan in Hotmail (internet) daar e.e.a. instellen dat het als gewone mail doorgelaten wordt. En dan in Mail je filter van Ongewenste reclame configureren.

Bijdrager
    nebilem

Volgens mij kan je hotmail enkel als pop instellen

Bijdrager
    RobinProductions

Hotmail is inderdaad alleen maar pop. Ik heb wel eens oplossing voor het automatisch verwijderen; ga naar hotmail.com. Meld je daar aan. Klik rechtsboven op je naam, en klik op “opties”. en in dat menu op de nieuwe pagina, klik je rechts op “E-mail”. En bij “accounts beheren” klik je op “pop en het verwijderen van gedownloade berichten”. Nu staat daar het 1ste bolletje aangevinkt, vink dat uit, en vink het 2de bolletje aan. Klik hierna op opslaan. Als het goed is worden berichten nu ook in hotmail verwijderd als je ze in Mail.app verwijderd.

EDIT: Na even zoeken: de filter voor ongewenste email kan je niet uitzetten. De enigste oplossing is de afzender van het zogezegde ongewenst bericht als contactpersoon toevoegen.

Bijdrager
    AppleStef

Ik denk dat te TS iets anders bedoeld en dat bij hem de ongewenste mails niet bij inkomend staan maar ergens apart bij ongewenst.

Je kunt het veranderen dat het wel bij inkomend staat en gemarkeerd wordt als ‘ongewenst’.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.