30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 48)
  • Q:
    Geblokkeerd
    Alison

Wat heb jij aan op het forum

Zondagochtend. Met een lekker kopje thee even de laatste topics doorlezen op OMT. Wat heb jij aan?

Ik heb een slaapbroekje aan met een lekker ruime joggingbroek en een wit t-shirtje met glitterletters “FASHION”.

En jij?

Alison

Geblokkeerd
    Anoniem

Pics or it didn’t happen.

Bijdrager
    KarelWillem

OMG. We gaan nu toch niet het hele forum vol-spammen met die onzin.:)

Ik denk dat dergelijke berichtjes iets beter hier passen: http://www.viva.nl

Bijdrager
    penseel

En dat voor een juriste.

Bijdrager
    A.M.Dekker

Het leuke is dat als je het niets boeit dat je dan gewoon niet hoeft te reageren maar gewoon een ander topic moet gaan lezen.

Bijdrager
    Niels

Een mankini

Bijdrager
    arnout

Een slaapmuts, pantoffels, een shirt met grote gouden letters: “Arnout”, verder geen ondergoed.
    Ehm nee, dit is geen serieuze post…

Ik heb een slaapbroekje aan met een lekker ruime joggingbroek en een wit t-shirtje met glitterletters “FASHION”.

Wat is overigens een slaapbroekje? Is dat een pyjamabroek? En waarom draag je daar ook nog een joggingbroek over?

Geblokkeerd
    Anoniem

Nee dat is zo’n kort broekje waar je halve kont uithangt als je niet oppast, vandaar die joggingbroek ook waarschijnlijk.

Inactief
    Anoniem

Nu alweer terug van de autobahn?:evil:

Bijdrager
    arnout
    Usain op 15 maart 2015

Nee dat is zo’n kort broekje waar je halve kont uithangt als je niet oppast, vandaar die joggingbroek ook waarschijnlijk.

Dus gewoon een boxer of trunk voor vrouwen? Wat is het dat zo’n broekje dan specifiek een slaap broekje maakt? Vertelt dat broekje de inhoud van het broekje dan dat het alleen voor het slapen dient en niet voor andere activiteiten in bed?

Geblokkeerd
    Anoniem

Dit is zo’n slaapbroekje https://www.poppintags.nl/product/kort-slaap-broekje/

Je bent best wel ranzig als je zo’n ding tweedehands koopt maar dat is een ander verhaal.

Bijdrager
    sedikit

Als deze topic niet hèt voorbeeld van het zgn trollen is, dan weet ik het niet meer. Na de belachelijke topic van deze TS (waarvan volgens mij het hele profiel gelogen is)
    http://www.onemorething.nl/community/topic/wat-ga-jij-vanavond-doen/
    krijgen we nu deze keutel-topic. Het wachten is op :
    -welk kapsel heb je?
    -draag jij sokken?
    -peuter je wel eens in je neus?
    -wat vind jij van het weer?
    -hoe ziet je buurvrouw eruit?
    -enz. enz.
    Wat me eerlijk gezegd nog het meest verbaast is, dat er nog serieus op geregeerd wordt ook.
    Moderator, grijp alsjeblief in, zoals je al eerder hebt ingegrepen bij deze tuthola!

Moderator
    Pete.Z

We lezen gezellig mee,geloof me.

Inactief
    Anoniem
    sedikit op 15 maart 2015

Als deze topic niet hèt voorbeeld van het zgn trollen is, dan weet ik het niet meer. Na de belachelijke topic van deze TS (waarvan volgens mij het hele profiel gelogen)

Volgens mij is het Bento:grin:

Geblokkeerd
    Anoniem

Nee het is @Bento niet, als je zijn reacties bekijkt zie je dat hij Apple namen zoals iCloud en iPad allemaal met kleine letters schrijft. Dus icloud en ipad. En onze chick Alison typt het wel met hoofdletters zoals het hoort.

Geblokkeerd
    Anoniem

De perfecte vermomming?

Geblokkeerd
    Anoniem

Als hij dat bewust doet zou ik het knap van hem vinden, dan heeft hij de troll technieken wel aardig onder de knie.

Bijdrager
    sedikit
    Pete.Z op 15 maart 2015

We lezen gezellig mee,geloof me.

Waarom mocht dan in deze topic van haar/hem niet “gezellig” (ik krijg zo’n omschrijving bijna niet door de strot) door/mee gelezen worden?
    http://www.onemorething.nl/community/topic/wat-ga-jij-vanavond-doen/
    Was/waren de topic en/of de reacties niet “gezellig” genoeg?

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

@seditkit

Dit topic staat in de lounge. Daar staan alle “gezellige” en niet-Apple topics. En het “wat ga jij vanavond doen?”-topic leek erg veel op een ander topic, dus die gaat op slot. Voor het huidige onderwerp bestaat nog geen overeenkomstig topic, dus deze blijft open.

Bijdrager
    GoeieDag

Avatars van onderbroekjes zijn wel in op OMT: http://www.onemorething.nl/community/topic/imovie-project-van-de-ene-mac-naar-de-andere-mac-2/

(Waarom heet het hier eigenlijk nog steeds OMT en niet OMG??)

Inactief
    Anoniem
    Usain op 15 maart 2015

Nee het is @Bento niet, als je zijn reacties bekijkt zie je dat hij Apple namen zoals iCloud en iPad allemaal met kleine letters schrijft. Dus icloud en ipad. En onze chick Alison typt het wel met hoofdletters zoals het hoort.

OSX Beta Program geen updates

@Bento
    was ook altijd erg tegen het gebruik Time Machine.

Inactief
    Anoniem

Ik noem dat altijd een uitdruip-broekje…

Bijdrager
    MrHammond
    Usain op 15 maart 2015

Als hij dat bewust doet zou ik het knap van hem vinden, dan heeft hij de troll technieken wel aardig onder de knie.

Jij hebt ervaring hè;-)

Ik geloof ook dat achter die Alison niet het type zit dit zij (maar het is een hij hoogstwaarschijnlijk) zegt te zijn…
    Maar we zien wel waar hij/zij/het eindigt… Maak me er geen zorgen om, maar neem gewoon een bak popcorn erbij en geniet het schouwspel hier:-P

OT: een inmiddels naar moeflon stinkende broek en T-shirt, kom net uit de dierentuin…

Bijdrager
    arnout

Momenteel heb ik nog een boxer trunk, een jeans, een t-shirt, een trui en een paar sokken aan. Maar wie weet wat de toekomst allemaal nog gaat brengen.
    Wat zal ik dadelijk als eerste uittrekken? Mijn trui of misschien toch eerst mijn broek? Of mijn sokken? Die laatste optie is zo’n gekke nog niet nu ik er zo over nadenk.
    Ik verheug me nu al op morgen, wat zal ik aanhebben als ik dit forum bezoek?
    Spannend hoor, ik kan niet wachten op de komende ontwikkelingen.

Geblokkeerd
    geanonimiseerde gebruiker

Lekker belangrijk.

Lang Lid

Bijdrager
    hatolex

Misschien krijg je zonder truitje nog meer commentaar:angel:

Geblokkeerd

Ja. Je kan ook je lijf tot aan die schuurspons van je in het Babe topic mikken.:-D

Bijdrager
    Dick de Roos

Ik heb vaak de radio aan.
    Nu heb ik niets aan qua radio dan.:-D

Geblokkeerd

Dit is een nog dommer topic dan toen iemand vroeg of je links-, of rechtsdragend was of waar je jeuk had.

Bijdrager
    hatolex

Ach onze juriste zit zeker om wat aandacht vergelen.:-?

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 48)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.