9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    su

wat heb ik nodig..

.. om dvd’s te bekijken op mijn tv..??
    ik heb zojuist een i-book besteld, ik ben nu nog een windows user dus ik ben erg benieuwd :lol:
    ik heb zelf al een beetje rondgeneusd maar het is me niet helemaal duidelijk of ik nu de av-kabel nodig heb, of de videoadapter en nog een apart kabeltje voor het geluid.. of..? hmm.. wie weet het?:)
    thnz alvast!
    grtz. suzanne

Bijdrager
    Zout

je hebt een AV verloopje nodig die je in je Video out stopt, soort mini-vga aansluitingkje met een snoertje er aan met een blokje waar weer een composite out en een S-Video aansluiting op zit. Voor de audio heb je idd een aparte kabel nodig die je bij elke electronica zaak kunt kopen. van koptelefoon naar 2 tulpstekkertjes. Steek dit geheel in de voorkant van je tv en klaar!

Bijdrager
    su

bedankt..
    maar het is me nog niet helemaal duidelijk (sorry, windows he ;))
    heb ik dus deze nodig:

http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore?productLearnMore=M8734

want er is iets veranderd bij laatste i-books t.o.v. de oude..

grtz!

Bijdrager
    Zout

Ja dit is em! Die heb ik ook, mijn iBook is van Juli dus is ook al van de serie die je nu kunt kopen (alleen 100 MHz langzamer :( )
    Veel suc6 er mee, mocht je nog problemen hebben (lijkt me niet) dan horen we het wel!

Bijdrager
    su

nou moet het lukken:) thnzz!

Bijdrager
    passenger

Effe ter aanvulling, sluit de boel bij voorkeur aan met de S-video-aansluiting, geeft veel beter beeld dan de composiet (gele tulp).

:D

Bijdrager
    su

I’ll keep it in mind!

Bijdrager
    Jurriaan

ik gebruik de composiet uitgang maar het beeld is niet al te best. nou heeft mijn tv geen s-video ingang, bestaat er een stekkertje van s-video naar scart?

Bijdrager
    olav

Ja zeker, scart naar svideo en twee x tulp voor de audio. of een losse scart plug waar je dan een s-video plug in kunt stoppen.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.