9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    mbaert

Wat gebruiken jullie nu om te Bloggen

Via de zoek functie kwam ik op nogal wat posts van enkele jaren geleden. Het lijkt me dat er nogal wat alternatieven zijn bijgekomen inmiddels.
    Ikzelf gebruik nu nog wel Blogger, maar ik zou graag wat meer controle hebben en toch ook reacties kunnen laten toevoegen wat ik in bijv. iWeb niet voor elkaar krijg.
    Rapidweaver lijkt me niet slecht, maar zijn er nog meer?

Bijdrager
    Nicks

Ik zat ooit bij web-log, maar toen die verhuisd/aangepast/vervelend werden, ben ik overgestapt naar Pivot. Pivot moet je downloaden en zelf installeren/aanpassen op je eigen serverrruimte, maar doet daarna alles wat je wilt. Het vergt wel wat html kennis. Ik ben blij dat ik ben overgestapt.

Mijn blog staat op: http://www.nickgroen.nl/blognote

Greetzzz

Bijdrager
    KarelWillem

Reacties in IWeb (kan niet simpeler):

– iComment

Zie mijn Blog als voorbeeld:
    http://www.freestyle4all.nl/jaarsveld/soest/Blog/Blog.html

Bijdrager
    Brainiac

Wordpress (en al diens handige plugins) !

Mijn blog als voorbeeld: blog.iBrainiac.be

Bijdrager
    mailking

Ik gebruik al jaren iBlog en binnenkort is de de versie 2 helemaal af en uit de Beta mode… Je hebt helemaal de vrijheid om dingen naar gelieven aan te passen…

Geblokkeerd
    Breuf
    ”Nicks”

Ik zat ooit bij web-log, maar toen die verhuisd/aangepast/vervelend werden, ben ik overgestapt naar Pivot. Pivot moet je downloaden en zelf installeren/aanpassen op je eigen serverrruimte, maar doet daarna alles wat je wilt. Het vergt wel wat html kennis. Ik ben blij dat ik ben overgestapt.

Mijn blog staat op: http://www.nickgroen.nl/blognote

Greetzzz

Een weblog, of ook wel blog, is een website die regelmatig – soms meerdere keren per dag – vernieuwd wordt en waarop de geboden informatie in antichronologische volgorde (op datum) wordt weergegeven

[Bron: Wikipedia]

Ik lees regelmatig en ik lees soms meerdere keren per dag . Jouw laatste berichten zijn van 23 juli, 24 juni en 30 april. I would hardly call it a ‘weblog’ op deze manier vind je ook niet. Kom op en respecteer de bezoekers van je weblog eens een beetje. Kom uit die luie stoel en verras ons met een nieuw verhaal.

On topic: Nucleus

Breuf

Bijdrager
    buxx

Ook WordPress voor mij (www.buxx.nl), perfect aan helemaal naar je eiegen hand te zetten door de onuitputtelijke bron van plug-ins.

Bijdrager
    MacX

Ik maak al een paar jaar gebruik van Serendipity, zeer gebruiksvriendelijke blogging-tool maar ook Joomla is een handig en veelzijdig CMS wat behalve voor community websites ook zeer geschikt is voor een weblog.

Bijdrager
    Nicks

Breuf, ik probeer ook een leven buiten de virtuele variant te hebben. :wink:

En ik vind veel weblogs die elke dag posten niet het niveau van ‘mijn cavia is vandaag ziek’ ontstijgen. Nicks mis mee, maar niet voor mij =)

Greetz

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.