4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Picazi

Wat een stroef snoertje bij iPhone!

Joehoe, eindelijk is de SIM geactiveerd en sluit ik de iPhone aan…. maar wat gaat dat snoertje wat erbij zit stroef de iPhone in!
    Lukte gewoon niet! Ik heb nu maar het snoertje van mijn iPod gebruikt; die gaat soepel….valt mij ook op dat bij het iPhone snoertje er niet van die “zijknopjes” opzitten waarmee je de pinnetjes indrukt zodat het snoer uit de iPod gehaald kan worden?

Soortgelijke ervaring bij jou?

Bijdrager
    wouwout

nee het snoertje moet er makkelijk ingaan en vastklikken. ook weer makkelijk eruit te halen. dan heb ik het over de variant zonder zijknopjes.

Bijdrager
    MacToob

Ik heb dat ook, volgens mij gewoon een combinatie van nieuwigheid en hij glijdt er niet zo snel uit, want geen zijknopjes.

MT

Bijdrager
    Hostyle

Ik kan me er iets bij voorstellen. Bij de eerste keer aansluiten ging de stekker ook wat stroef in de iPhone. Daarna moet het makkelijker gaan. Hetzelfde heb ik gehad bij de koptelefoon aansluiting. Die moet je even goed doorduwen. Ik was echter bang dat ik de boel zou slopen. Toch maar op hoop van zegen doorgeduwd en nu heb ik perfect geluid via mijn headset!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.