5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    topcat

Wat een geshit met die i-trip

Heb laatst in de USA een i-trip aangeschaft, maar krijg maar niet onder de knie hoe het werkt.
    Heb alles gedaan zoals gevraagd:
    – cd-tje geinstaleerd
    – gesyncht met de ipod
    – en dan zou je volgens mij gewoon een ‘lege’ zender moeten opzoeken en de ipod aanzetten.

Maar er gebeurt helemaal niets. Het enige wat ik op mijn Ipod zie is dat die de FM-frequenties afgaat, verder niets. Dus kan iemand het me uitleggen dan wel heeft iemand interesse in dat ding?

groet,
    Thomas

Bijdrager
    luxxtek

Kort samengevat:

zoek en lege frequentie op je radio,
    lees de frequentie af op je radio,
    zoek op je iPod de mp3 song met als naam de zopas gevonden lege frequentie
    speel die song af op je iPod met de iTrip er op geplaatst, zorg er voor dat het volume ongeveer op 2/3 staat
    stop je iPod ONMIDDELLIJK als de LED op de iTrip knippert en zeker voordat de volgende song start of je gaat naar de volgende frequentie.
    selecteer nu de muziek op je iPod die je wil horen en druk play
    je zou nu je muziek moeten horen op de gekozen frequentie (zorg er voor dat je volume niet uit staat).

Voor gewone stervelingen is dit simpel, na 5 keer doe je dat blndelings.

Staat trouwens helemaal uitgelegd in de handleiding van de iTrip

Bijdrager
    Roggie

Misschien de handleiding eens lezen? Of anders hier…
    http://www.griffintechnology.com/support/itrip/index.php

Bijdrager
    Movimentum

het duurt ff voordat je het door hebt, vooral goed in de gaten houden wanneer de itrip lampje (rood) gaat knipperen dan op play drukken.

Ik ben overigens ook niet tevreden met de itrip, als je vanaf Arnhem naar Amsterdam rijdt dan veranderd de frequentie regelmatig, zodra er een station in gebruik is dan gaat ie over je muziek heen, dan moet je tijdens het rijden opzoek naar een nieuwe frequentie, niet handig dus.
    Wanneer je de itrip in huis gebruikt of op 1 plek dan doet ie het aardig als je in ieder geval een goeie spot hebt gevonden.

Nee het is geen itrip maar een iflip!

Bijdrager
    Uxmal
    ”topcat”

Het enige wat ik op mijn Ipod zie is dat die de FM-frequenties afgaat, verder niets. Dus kan iemand het me uitleggen dan wel heeft iemand interesse in dat ding?

Als de frequentie afgaat/speelt, dan moet je op pauze drukken. Op dat moment staat die frequentie afgesteld. Zoek eerst lege plaats op je radio (frequentie). Zoek die dan op je iPod en speel die frequentie af en zet die vast met pauze dus (wacht dan even paar seconden en speel dan een nummer af. Doe dat terwijl je radio op die f. staat.) Volgende keer als je hem aan doet, dan gaat je lampje flikkeren en zal die frequentie automatisch gepakt worden. Als je ipod een frequentie pakt die je niet wil, druk dan door naar volgend nummer.:roll:

succes!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.