7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    macjonge

Wat doet SnowLeopard met Bootcamp of een virtuele Windows?

Dag mensen,

Mijn vraag is wat doet de installatie van SnowLeopard met Bootcamp of een virtuele Windows omgeving???
    Is en blijft het bruikbaar of moet je opnieuw gaan installeren?

Bootcamp
    of…
    Parallels
    VM ware
    Sun VirtualBox

Gr Andre

Bijdrager
    Oppie

Niks?!

Bijdrager
    Trat

Zijn twee verschillende partities als het goed is. SL heeft wel verbeterde BC drivers…

Bijdrager
    me.com

De installatie van Snow Leopard zal niets doen met de Windows-partitie. Mocht je alles opnieuw willen installeren (wat noodzakelijk is geloof ik), dan kan je via Schijfhulpprogramma op de DVD de Mac-partitie wissen.

Daarna installeer je Snow Leopard daar weer op. Windows zal gewoon blijven. Daarna even opstarten in Windows, Snow Leopard DVD erin en de nieuwe 3.0 drivers installeren. Met de nieuwe drivers kan je bijvoorbeeld je Mac-partitie benaderen in Windows.:)

Bijdrager
    Trat

De SL upgradeversie is een upgrade voor Leopard, dus je hoeft niks opnieuw te installeren…

Bijdrager
    syltheboy
    ”Trat”

De SL upgradeversie is een upgrade voor Leopard, dus je hoeft niks opnieuw te installeren…

Sommige programma’s die eerst wel onder Leopard werkten zouden misschien niet met Snow Leopard werken.:wink:

Bijdrager
    Trat

Wat maakt dat voor mijn verhaal uit? Er zijn ook apps die niet meer werkten toen je 10.5.8 installeerde… Verder is er ook een nuance aan te brengen bij ‘niet werken’. De meeste apps die niet werken in SL falen bij het draaien in de 64bits kernel. Mijn MBP zal sws niet opstarten in de 64bits kernel (heb je ook niks aan) maar in de 32bits kernel en alles wat ik nodig heb doet het…

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.