11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    madcat

Wat doet "scott forstall" tegenwoordig

hint: Hij heeft toch nog wat gevonden waar hij zijn “stiksel” liefde in kwijt kan

http://www.cultofmac.com/319670/youll-never-believe-what-ex-apple-vp-scott-forstall-is-up-to-now/

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Sommigen zeggen dat hij met Steven Sinofsky naar een ver land is vertrokken om daar samen hun afgekeurde UI-ideeën te koesteren.

Bijdrager
    IsSidha

Hij is adviseur/bonus grabbelaar voor/bij snapchat
    beetje op de hoogte blijven jongens:-x

Bijdrager
    Niels

Who cares?!

Bijdrager
    Nicos

I do.

• Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 6 maanden geleden door  Nicos.

Bijdrager
    Lang Lid

Wie is Scott Forstall?:-|

Moderator
    Mac Daddy

Scott Forstall was de Chief Software Technology Officer (CSTO). Hij was verantwoordelijk voor de ontwikkeling van OSX en iOS.
    Waarom madcat stiksels noemt, is vanwege de look van OS X en iOS in tijden dat Forstall de leiding had.
    Dus het uiterlijk van iOS 6, de look van een leren boek in bepaalde OSX applicaties. Alles een beetje oubollig, maar vooral ook erg Amerikaans.

Ik vind het persoonlijk een verademing dat dat er niet meer in zit. Niet dat iOS 7/8 of Yosemite perfect is, maar wel een stuk strakker en daar hou ik van in een OS.

Ik vond de man altijd wel erg prettig presenteren en volgens mij was het een goede binnen het Apple team. Leuk dat ie nu iets anders heeft gevonden.

• Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 6 maanden geleden door  Mac Daddy.

Bijdrager
    THX-1138

staat allemaal op iCulture

Bijdrager
    jf

De extra publiciteit komt goed uit, want de musical gaat zondag 18 april in premiere.

Nouja, da’s pas in 2021.

Bijdrager
    wensink

Ik vind dat veel mensen heel negatief doen over hem. Volgens mij was hij degene die Steve Jobs heeft overtuigd dat er een App Store moest komen. In iOS 6 is hij een beetje te ver gegaan met de interface, maar de basis van iOS heeft hij wel zo sterk uitgedacht toen dat het er nu nog steeds is, dus slecht werk heeft hij zeker niet verricht volgens mij.

Bijdrager
    RoyB

Nee veel van de IOS toen zie je nu nog steeds terug in 7/8, Ik meende dat hij ontslagen was omdat hij geen excuus wilde aanbieden voor de maps applicatie in IOS 6 .

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.