14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Frans

Wat doet Jeroen Wijering op mijn Mac ?

Toevallig klikte ik gisteren op een of andere flash-achtig filmpje op een website en daar zag ik de mededeling: player by Jeroen Wijering.

Een paar uur daarvoor had ik net Leopard op mijn G4 gezet. Stond een nieuw en schoon systeem op dus.

Mijn vraag: hoe komt die player mijn computer binnengeslopen en hoe krijg ik hem weer weg.

Safari crasht dagelijks bij mij (en ik hoopte op beter tijden onder Leopard) , dus ik probeer dit soort programmaatje te vermijden.

groeten,

Inactief
    Anoniem
    ”Frans”

Toevallig klikte ik gisteren op een of andere flash-achtig filmpje op een website en daar zag ik de mededeling: player by Jeroen Wijering.

Ja… dus ene Jeroen Wijering heeft die Flash-player / skin gemaakt. Wat is het probleem?

Bijdrager
    Hailstorm

Wat Zakske zegt. Veel sites, waaronder Dumpert, gebruiken deze player.

Bijdrager
    Frans

>Wat is het probleem?

Hoe kom ik daar aan als ik er net een brandschoon systeem op heb gezet ?

Misschien zorgt die player wel voor een hoop ellende en zit ik er niet op te wachten.

Frans

Bijdrager
    Martijn Snels
    ”Frans”

>Wat is het probleem?

Hoe kom ik daar aan als ik er net een brandschoon systeem op heb gezet ?

Misschien zorgt die player wel voor een hoop ellende en zit ik er niet op te wachten.

Frans

Easy… Stress is slecht voor je hart! Je bent op een site geweest waar ze dit gebruiken, ga je niet dood aan ofzo hoor.

Bijdrager
    Drexciyan

Ha, die player staat niet op je systeem. Dat is een webplayer.

Inactief
    Anoniem

Vraag het hem zelf: http://www.jeroenwijering.com/ :evil:

Bijdrager
    Frans

Okee, bedankt voor de antwoorden. Het ging me er maar om dat het ding niet in mijn systeem zit. Ik wil de boel alleen een beetje schoon houden, dat is alles.

groeten,

Frans

Bijdrager
    Lucas Raggers

Wat je op websites ziet, staat niet per definitie op je Mac :). Op Apple.com zie ik allemaal dingen die ook niet op mijn bureau staan :(.

Bijdrager
    Joid

Zo kwam ik laatst op een site en stonden er allemaal foto’s op van blote vrouwen…

nou ja, laat maar

Bijdrager
    jabesse

Lucas, Joid, dank voor het veraangenamen van deze maandagochtend!

Bijdrager
    Sunneh
    ”Lucas

Wat je op websites ziet, staat niet per definitie op je Mac :). Op Apple.com zie ik allemaal dingen die ook niet op mijn bureau staan :(.

Was dat maar zo.. Legaal Final Cut Pro, Logic, Adobe CS4 pakketje.. hmm:)

Bijdrager
    Hengheng

@Joid

Haha, helaas erg herkenbaar !

Bijdrager
    niels

@T.S.

net overgestapt?

laat je Mac je bestanden beheren, daar is het voor gemaakt (in tegenstelling tot Windows) en verdomde goed in. Niet teveel in libraries kijken wat er allemaal zit, het kan ├ęcht geen kwaad. Als er een Mac virus of spyware/adware is lees je het wel op OMT. Houd gewoon je mapje documents overzichtelijk en laat de Mac zich om de rest bekommeren. Voeg je muziek/video/foto’s aan iTunes/iPhoto/Aperture/iMovie toe en het komt allemaal wel goed.

En dat Time Machine misschien een paar Mb teveel meeneemt, so what?

edit: als Safari zo vaak crasht, download dan Webkit. Deze installeert de meest recente versie van de rendering engine in je huidige Safari. Laat je niet afschrikken door het feit dat de Webkit Nightly Builds voor ontwikkelaars zijn. Als-ie vandaag niet stabiel is verschijnt er morgen weer een nieuwe. Als-ie stabiel is niet meer updaten:)

@joid
    .. haha:)

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.