5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    wysime

Wat doet Adobe ImageReady?

Ik gebruik Photoshop 7 al een tijdje en begin langzaam de mogelijkheden te ontdekken. Nu zat ook ImageReady bij het pakket, kan iemand me misschien de verschillen tussen die twee programma’s vertellen? Wat is de specifieke kwaliteit van ImageReady?

Bijdrager
    SanderQ

ImageReady is een programma waarmee je geanimeerde illustraties voor het web kunt maken.

Bijdrager
    sabine

met imageready kun je animated pixelbased bestanden maken. maak maar eens een psd file en doe dan terwijl je het bestand open hebt: bestand: spring naar Imageready en dan kan je meteen door de integratie verder gaan in het andere programma
    http://user.fundy.net/morris/redirect.html?photoshop12.shtml hier staat een tutorial over hoe het werkt…

Bijdrager
    rbroen

ImageReady doet nog veel meer dan alleen ani… en alles is gericht op het web. Je kunt een hele (op afbeeldingen gebaseerde) pagina maken met rollovers, maps, animaties. Het staat veel truks toe en heeft perfecte opties voor het optimaliseren van internet afbeeldingen.

Bijdrager
    freshface

Ik gebruik veel Photoshop , ik maak in photoshop mijn lay out of afbeelding en dan kan ik het via image ready dmv slices mijn afbeeldingen laten animeren waardaar dat je eindontwerp een meerwaarde geeft .
    Je moet wel oppassen , dat je er slim mee overweg gaat ( denk na of je datgeen niet via een ander programma laat maken livemotion of flash)
    ander worden je files zeer groot en zwaar voor web gebruikers (56K.).

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.