9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Dimitri

Wat aanschaffen: iBook G4 of wachten op MacBook

Windows heb ik alleen voor school nodig, en daar staan pc’s.. ben er niet uit welke keuze ik moet doen… ik wil dat ie lekker klein is en hij mag niet meer dan 1000 eurie kosten… Ook een struikelblok is dat ik em redelijk snel nodig heb… wat eigenlijk mijn vraag is.. werkt een ibook g4 met vpc acceptabel? of is er een alternatief voor vpc wat sneller werkt

Bijdrager
    Sixer

Ik heb een iBook G4 1.33 GHz en ik vind Windows redelijk goed draaien voor minder serieuze doeleinden. Maar ik zou zeker op een MacBook wachten, dan heb je beide operating systems op volle snelheid.

Meer advies over aanschaf-timing:
    http://www.macrumors.com/buyersguide/

Bijdrager
    deSpaanseRente

VPC op een iBook G4 is een verschrikking ..
    Wachten op de Macbook / iBook intel

Bijdrager
    mephisto

als het echt essentieel voor je is om windows op een of andere manier op je mac te laten werken, via VPC of native onder intel… …kies dan niet voor VPC, maar wacht op de nieuwe ibook…

ze zijn al in de maak, dus nog even geduld,

;-) M.

Bijdrager
    Lexie

Wachten op de nieuwe macbook lijkt me verstandiger, vpc werkt dramatisch op mijn ibook 1,33….

Bijdrager
    Ddg

Toch weet ik niet of de macbook 1000 euro gaat kosten…

Laten we zeggen dat er een 1.67 duo in komt…Die toch aardig in de buurt komt van de Macbook Pro!
    Ik weet dat de video kaart minder zal zijn (inboard) maar toch…

Ik kan het natuulijk fout hebben maar k heb het idee dat de macbook dichter bij de Pro komt dan de ibook dat bij de powerbook deed…

Maar k zou zker wachten op de Macbook!! De ibook wordt daar waarschijnlijk ook iets goedkoper!
    Dus kan je dan kiezen!

Bijdrager
    iRick

Wacht op een MacBook!

Bijdrager
    tennapel

Mocht de MacBook niet vallen binnen je budget, dan heb je het voordeel dat de G4’s afgeprijsd worden (wel er snel bij ijn dan).

Bijdrager
    ralphclaes1

zou ook wachten op de macbook

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.