17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    wout

Warcraft vraagje

Ik ben de human campain aan het spelen in Warcraft. Nu zit ik in de level dat ik Mal’ganis moet verhinderen om de villagers undead te maken en zelf ook villagers moet doden.

Nu kom ik er maar niet achter hoe ik die huisen kapot maak. Het lukt me op geen mannier. Kan iemand mij helpen…

Bijdrager
    Tomaat

je moet eerst op attack klikken en dan kan je wel de huizen kapot maken. deze zelfde methode moet je gebruiken om daarna de villagers te slayen, want anders veranderen ze in zombie’s en zijn ze een stuk sterker en dus lastiger te slayen.

Tip: maak een legertje van ongeveer 5 ventjes + meneer The Lightbringer en maak daarna constant nieuwe footmen en zet die onderin je base, vlakbij de onderste Outpost…dan lukt ’t je wel;)

Bijdrager
    wout

thnx.

Het stomme is dat het me een jaar geleden al wel gelukt is maar ik wist niet meer hoe.

Dan ga ik weer eens ff propberen!

Bijdrager
    Tomaat

btw, met dat legertje van 5 + je hero moet je dan natuurlijk de huizen gaan slopen he:P

en als je die Evil meneer tegenkomt, moet je ‘m killen..heb je weer 3 minuten de tijd zonder dat hij villagers voor zichzelf slayed:)

Bijdrager
    wout

Het is gelukt!

Bijdrager
    tricksel

Dat is een van de moeilijkere levels trouwens, vind ik… Je moet er dan 100 afmaken toch? Ik heb toch wel een paar keer bij 96 nét verloren… grr…

Bijdrager
    wout

idd

Bijdrager
    Tomaat

nou..d’r komen nog wel moeilijkere levels hoor;)

Moderator
    Strifer

heb het helemaal uitgespeeld tot en met de uitbreiding aan toe…..

nu doe ik het wel online met mijn neefje, hij heeft een pc en het is helemaal gaaf als mijn kleine neefje ook meedoet (focking goed is ie :p).

anyone up for a local area network game?

Bijdrager
    tricksel

Ik heb de “gewone” wel uitgespeeld, maar Fronzen Throne moet ik nog aan beginnen…

Nú even geen LAN game; dat vindt de baas vast niet goed:-) Andere keer ben ik wel van de partij!

Bijdrager
    ganondorg

he mensen waarom zou je de human campaign spelen als de orc campaign 10x leuker is (al is het wel jammer dat in TFT geen echte orc campaign zit alleen een rpg) ga eens naar de blizzard site en kijkeens bij de links bij de warcraft 3 site en dan naar die maps site en daar (he he) zoeken naar dobrp

trouwens koop world of warcraft:D :D

Bijdrager
    Final Cut

Kan iemand me het principe van World Warcraft???
    en is het al uit ??

Ik speel regelmatig eens on-line. spijtig genoeg zitten er veel team killers
    en tegenwerker op. Heb een keer 7 maal een spel gestart en na 1 minuut waren er 3 weg (speelde 4 vs 4)
    :(

Voor de rest een tof spel. Is er een gelijkaardig spel op de markt (heb het al uitsgespeeld en speel graag spelletjes in die gere)

Moderator
    Strifer
    ”ganondorg”

he mensen waarom zou je de human campaign spelen als de orc campaign 10x leuker is (al is het wel jammer dat in TFT geen echte orc campaign zit alleen een rpg) ga eens naar de blizzard site en kijkeens bij de links bij de warcraft 3 site en dan naar die maps site en daar (he he) zoeken naar dobrp

trouwens koop world of warcraft:D :D

dat is jouw mening…. anderen vinden humans of elves leuker. ik vind het persoonlijk leuk om het HELE verhaal door te spelen en dus alle rassen te spelen.

@Final Cut.. world of warcraft is een RPG op Internet. je persoonlijkheid daar speelt het spel en evolueert. Anyway.. speel je wc3 online? ik speel meestal 1 vs 1 of 2 vs 2 of 2 vs 2computer ofzo. moet wel leuk blijven. ik ben niet goed, doe het voor de fun!

Bijdrager
    KingOfBongo

WoW komt begin (februari) 2005 uit in Europa en is zoals Strifer al zei een MMORPG (Massive Multiplayer Online Role Playing Game), vergelijkbaar met Everquest of Dark Ages of Camelot. Het spel zal je buiten de initiële aankoop nog een bepaald bedrag per maand kosten (ergens tussen de 10 en 15 Euro?) om het online te kunnen spelen (offline spelen zit er trouwens niet in).

Het spel komt trouwens enkele maanden eerder uit in de VS maar tenzij je credit card factuur naar ergens in de VS verstuurd wordt, zul je in het begin niet op de Amerikaanse server(s) kunnen spelen aangezien Blizzard heeft er – in tegenstelling tot bv Everquest of Blizzard’s eigen Diablo en Warcraft Battle.Net realms – voor heeft gekozen Amerikaanse spelers enkel op de VS servers toe te laten en Europese spelers enkel op de Europese servers (met als drogreden lokale support, lag, ,,,). Meer info op Blizzard.com of WorldOfWarcraft.com

Bijdrager
    Final Cut

Ja, speel Warcraft II on-line
    na het off-line spel ben ik begonnen met on-line
    valt wel mee, spijtig van de knoeiers die erop zitten (en bedoel de teamkillers, en de mannen die gewoon spelen en hun team in de steek laten)

Bijdrager
    winston

final cut, heb je warcraft 3 nog niet gespeeld dan? (zo ja ren naar de winkel en haal deeltje 3 in huis je zult er geen spijt van krijgen:lol: )

Bijdrager
    Final Cut

Vraagje,

Ik probeer een lan te maken met mijn collega Titanium naar G3, maar we geraken er niet uit hoe we een lan maken, hij detecteerd niks.
    Als we dan gewoon in mac osx aan elkaar conecteren zien we elkaar, maar als we het spel opstarten lukt dat niet meer

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.