15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    .Arne

WarCraft III

Nu ik eindelijk mijn MacBook heb, ben ik natuurlijk ontzettend blij, maar wou ik toch ook eventjes een gamepje aan de tand voelen. Ik probeerde WarCraft III en dat draaide heerlijk. 8) MAAR: de cursor werd foutief weergeven. I.p.v. het alom gekende handje werd er de MacOSX cursor weergeven die de WarCraft III cursor ‘voortsleepte’. Heel erg vreemd en ongelofelijk irritant. Heeft iemand een oplossing voor mij? En o, ja ik heb al de laatste versie van WarCraft III. :mrgreen:

Bijdrager
    RPGboy

ik heb hetzelfde probleem met world of warcraft… maar als ik dan op iets interactiefs ga staan is het weer terug… en na een tijdje toch weer weg… raar, niks aan te doen volgens mij

Bijdrager
    DarkRaverNL

Heb ook weleens met WOW dat me muis ineens weg is, maar als ik dan even switch naar windowd/full screen dan ist weer normaal:)

Bijdrager
    petitmal

idd vrij irritant. bij mij verschijnt de cursor als ik ‘verkeerd’ klik: buiten de ‘gamerand’ bijv.
    soms verdwijnt de cursor vanzelf of zoals darkraver zegt: switchen tussen schermmodi…

Bijdrager
    RPGboy

bij WoW, heb ik het nu voor elkaar, bij video options kan je harware mouse aan of uitschakelen, die staat waarschijnlijk niet goed, ik heb er nu geen last meer van, maar hoe dat bij warcraft 3 zit weet ik niet, misschien zit daar een soort gelijke ooptie??!!

Bijdrager
    Ri.Co

ik heb het bij warcraft 3 alleen in de menu’s en niet tijdens het spelen

Bijdrager
    strigoi

Ik speel regelmatig Warcraft 3 The frozen throne in Mac OS X, maar ik merk dat ik in sommige lege games niet in kom. Zo kan ik niet de games van een vriend van mij joinen en ook bij andere mensen gaat Warcraft eindeloos laden terwijl de game nog lang niet vol zit. Heeft iemand hier ervaring mee / een oplossing voor. Want om telkens een game te zoeken en dan tergelijkertijd te joinen begint te irriteren.

Vriend van me heeft goede ports geforward en anderen kunnen wel joinen, hij heeft een PC (windows). In veel andere games kom ik wel in maar 25% van de games die ik join begint Warcraft eindeloos te laden terwijl ze niet vol zitten (vriend zit er dan meestal al in).

Groeten,

Jurriaan

Bijdrager
    arcade

heb ik ook altijd en ik weet ook niet wrm, soms kan ik dan ook hosten soms niet. firewall ligt af, juiste poorten staan open op router. Heb het probleem zowel op mac als op pc. vervelend wel.

Mss dom vraagje, maar heb nog maar net mijn mac, hoe ga ik vanuit warcraft 3 even naar mijn bureaublad (warcraft 3 minimaliseren dus)? Ik dacht F11, maar dat werkt dus niet tijdens wc3, cmmd + tab ook niet.

Bijdrager
    Jop van Dijk

ik heb zelf ook veel warcraft gespeeld:)
    @ .Arne, ik heb dat probleem altijd totdat ik fullscreen ga.
    @ strigoi, dat ligt niet aan de mac. al mijn vrienden die het spelen hebben dat probleem. maar ik probeerde altijd bij mensen een game binnen te gaan waarbij ik al eens (geslaagd) een game heb gespeeld.
    @ arcade, om uit/in fullscreen mode te gaan moet je cmmd+M doen. Maar onthoud, er zijn geen domme vragen, alleen domme mensen.

hopelijk hebben jullie er wat aan.
    maar al die gebreken zetten warcraft III wel in een kwaad licht, terwijl het zo’n GEWELDIG spel was. de enige reden dat ik ermee gestopt was was dat het zo verslavend werkte dat mijn cijfers achteruit gingen. en dat is een geweldig compliment voor een spel lijkt me:D

Bijdrager
    RPGboy

wow is verslavender hoor;) maar het is idd de beste rts die ik ooit gespeeld heb…
    ik ben na een jaar weer gaan spelen nu, maar ik ben het compleet afgeleerd, ik heb nog geen enkele custom game kunnen winnen;)

Bijdrager
    303

warcraft 3 is prima te installeren onder leopard. the frozen throne doorloopt ook keurig de installatie. maar als ik FT start en de cd in mijn macbookpro steek dan krijg ik de melding dat het programma onverwachts gestopt is. flink balen. warcraft 3 doet het wel. best wel lullig.

Bijdrager
    303

niemand?

Bijdrager
    303

niemand dus. jammer, heeft me wel wat hoofdbrekend gekost. het enige wat ik moest doen was handmatig een patch van blizzard installeren. best simpel, alleen duurde het wel even voor ik door had wat ik moest doen. onder tiger was het installeren van warcraft net ff iets minder moeilijk. anyway, het werkt nu.

Bijdrager
    Jacobo

Ik heb hetzelfde probleem, maar zelfs na het handmatig installeren van de patch start the frozen throne niet op. Ook heb ik de nieuwste divx. Dit is ook een struikelblok, zoals blijkt uit een andere discussie op dit forum.

Warcraft III start wel op, maar als ik the frozen throne probeer op te starten, meldt de computer droog:
    “Sorry, Warcraft III could not be opened”. Iemand een oplossing?

Bijdrager
    dborneman

Ik heb dezelfde melding wanneer ik the frozen throne wil opstarten, ook na het downloaden en installeren van de patch. Heeft er iemand al een oplossing waardoor het wel werkt?

Update!!!

Ik ben er eindelijk achter hoe je de Frozen Throne aan het werken krijgt. Ik dacht in eerste instantie dat handmatig patchen zou moeten helpen. Dit is helaas niet het geval, omdat er een bepaald onderdeel in de laatste patch niet aanwezig is waardoor werking op de mac onmogelijk is.

Als je de frozen throne wilt installeren doe je het volgende:
    – Clean install van de Frozen Throne
    – Download deze patch: http://ftp.blizzard.com/pub/war3x/patches/Mac/War3TFT_121b_English.zip
    – Vervolgens update je via de Frozen Throne gewoon naar de laatste patch

Het zou nu moeten werken!

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.