6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Koning Frank

Warcraft 3 hosten > mac > pc

Beste mensen,

Ik heb warcraft 3 roc geinstalleerd op mijn mac. Door een aantal instellingen bij mijn router/modem speedtouch kon ik games hosten. Nou hebben wij ook een pc thuis, en daar staat ook warcraft op geinstalleerd, zelfde internet verbinding, maar daarop kan ik niet hosten -rot pc’s- Ik heb me al kapot op google gezocht en op mijn pc staat naast windows firewall geen firewall.

Iemand suggesties?

-en nee, dit is eigenlijk geen pc vraag, maar een speedtouch vraag, dus aub geen gezeik over windows-

Bijdrager
    sypie

Wat is nou exact de vraag? Als je je verhaaltje nog eens doorleest dan zie ik daar geen vraag staan, behalve die van suggesties. Wees duidelijk in je vraagstelling als je een duidelijk antwoord verwacht.

Bijdrager
    Koning Frank
    ”sypie”

Wat is nou exact de vraag? Als je je verhaaltje nog eens doorleest dan zie ik daar geen vraag staan, behalve die van suggesties. Wees duidelijk in je vraagstelling als je een duidelijk antwoord verwacht.

Hoe zorg ik dat ik mijn speedtouch zo configureer dat ook mijn pc er op werkt. Hij staat nu op:

Hiermee doet de mac het wel, alleen de pc niet.

Bijdrager
    zmaster

Dat lijkt op een port forwarding verhaal als ik zo naar de screenshot kijk.
    En dan zou je voor elke pc/mac een poort open moeten zetten omdat deze vanuit de router ip gebonden is.

Bijdrager
    Koning Frank
    ”zmaster”

En dan zou je voor elke pc/mac een poort open moeten zetten omdat deze vanuit de router ip gebonden is.

En hoe doe ik dat?

Bijdrager
    Koning Frank

Iemand op een ander forum zei dit:
    Bij mijn weten kan je een bepaalde poort maar naar één intern IP adres doorsturen (forwarden).
    Enige oplossing die ik zie is statische ip-adressen en dan elke keer wisselen van ip als je op de mac of op de pc wil hosten.

Iemand een vertaling?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.