8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    mjsmit

Wanneer worden oude modellen afgeprijsd? (ivm aankomend WWDC 2015)

Ik wil binnenkort mijn iMac van 2008 gaan vervangen (evenals overigens mijn iPad).

Ik overweeg de iMac 27″ (model 2013) met quad core i7 + 3 TB Fusion Drive + duurdere video kaart NVIDIA GeForce GTX 780 4GB
    Dat wordt dan ongeveer €2700,-

Nu zou het kunnen zijn dat begin Juni op de WWDC de aankondiging van de iMac 27″ met nieuwere specs wordt aangekondigd. Onzeker of deze al direct gaat worden geleverd of dat dat pas bijv in het najaar is.

Zolang wil ik in elk geval niet wachten, maar ik vraag me af wanneer de bestaande “oude” modellen zullen worden afgeprijsd.

1. Nog vóór de WWDC 2015?
    2. Net na de WWDC 2015?
    3. Pas als nieuwe modellen leverbaar worden?

Wat denken jullie?

Bijdrager
    Brombeer

3

Edit:
    Oh, je wilt er een op maat? Dat kun je op je buik schrijven. Zie KarelWillem en jf hieronder.

• Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 5 maanden geleden door  Brombeer.

Bijdrager
    StefanV
    Brombeer op 30 april 2015

3

Nee, 4!

Bijdrager
    mjsmit

Maar na de WWDC is een oud custom built model wellicht niet meer te bestellen, dus dan helpt dat afprijzen ook niet meer.:-?

• Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 5 maanden geleden door  mjsmit.

Bijdrager
    jf

Built to order, zoals mjsmit wil, wordt niet afgeprijsd. Je zou al toevallig ergens in den lande eem precies zo geconfigureerd voorraadmodel moeten vinden waar de betreffende winkel vanaf wil. Dus: rondbellen zodra de nieuwe modellen in de winkel staan.

Bijdrager
    KarelWillem

Het antwoord daarop is heel simpel: Die worden niet afgeprijsd.

Bijdrager
    TheBigZ
    mjsmit op 30 april 2015

Ik wil binnenkort mijn iMac van 2008 gaan vervangen. Nu zou het kunnen zijn dat begin Juni op de WWDC de aankondiging van de iMac 27″ met nieuwere specs wordt aangekondigd.

Reken daar maar niet op. De nieuwe Skylake processoren worden pas rond augustus/september verwacht.
    http://tech4gamers.com/intel-skylake-official-premiere-scheduled-august-15-idf15/

• Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 5 maanden geleden door  TheBigZ.

Bijdrager
    iAngeloJoel

Zou je voor dat geld niet de iMac retina 5k nemen? Die heb je al voor 2500 als ik me niet vergis.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.