12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:

Bijdrager
    ronaldbob

wanneer update yosomite OSX en IOS

de problemen met wifi beginnen zo langzamerhand heel zwaar te irriteren!!
    De ene keer een goede verbinding maar stopt na bijvoorbeeld 10 minuten of 20 minuten of 1 minuut.
    zelfde op de macbook pro als op Ipad.

Ook op Imac die bedraad is aangesloten is internet niet stabiel.

Op macbook al netwerk profiel weggehaald en opnieuw aangemaakt, helpt geen ene zier.

Dit is een hele slechte beurt voor de fa. apple

Bijdrager
    SunKeeper

Op welke router zit je?

Als dat zo klinkt lijkt er daar ook nog wel een oorzaak te zitten.

Bijdrager
    koen

Ik heb absoluut geen problemen met wifi, zowel op mijn iMac met Yosemite als mijn iPhone met iOS 8.1.

Bijdrager
    NielsDam

Ik heb absoluut geen problemen met wifi, zowel op mijn iMac met Yosemite als mijn iPhone met iOS 8.1.

Dit is nu ook het punt met deze problemen. Het meerendeel van de gebruikers heeft nergens last van (ikzelf ook niet), maar een kleine groep wel. De updates voor OSX en iOS zijn op dit moment nog in beta. Ik schat dat de definitieve updates ergens volgende week of de week erna worden uitgebracht.

Wat je zelf nog kunt doen is een back-up en herstel via iTunes van je iOS-device en een eventueel herinstall van je Mac (command + R bij opstarten geeft in recovery modus de mogelijkheid om OSX opnieuw te installeren). Uiteraard geen garantie dat dit het probleem oplost.

Bijdrager
    koen

@ronaldbob: vergeet ook niet om je problemen door sturen naar Apple: https://www.apple.com/feedback/ Hoe meer meldingen, hoe groter de kans dat Apple er naar gaat kijken. Klagen op een forum heeft helaas weinig zin.

Bijdrager
    Shmoo

Ben ook wel aan het wachten op de eerste Yosemite update. Ik mis namelijk één Top Sites item in Safari. Dat ziet er gewoon zwaar lelijk uit één zo’n open gat tussen al die venstertjes. Niet het einde van de wereld maar een update van Safari zal dit gewoon verhelpen.

Bijdrager
    ronaldbob

niet te doen, via command -r kan hij op een gegeven moment niet downloaden.

gewoon uit de app store stort de snelheid volledig in elkaar. zou een en ander bedraad moeten
    proberen.

Maar ik wordt hier zo moe van.

Bijdrager
    KarelWillem

Klinkt toch wel heel hard als een probleem met je modem/router.
    Zeker omdat je ook bedraad problemen hebt.

Bijdrager
    Noest

@ronaldbob Tegen de vermoeidheid helpt voortaan enkele maanden te wachten met updaten. Ik draai nog iOS7 en Mavericks, geen problemen, alles draait soepel.

Het is natuurlijk vervelender wanneer je moet updaten voor je werk, maar wanneer het even kan, wacht dan gewoon lekker, scheelt veel gedoe.

Bijdrager
    ronaldbob

kan ook niet herinstalleren, telkens stopt hij na ca. 250 mb en moet ik terug naar de aankoop pagina, maar daar zit ik dan al.

ook naar mavericks hetzelfde probleem.

heb hem nu bedraad aangesloten maar ook daar stopt hij af en toe of duurt het best wel even voordat de pagina wordt geladen.

mijn vrouw heeft op de ipad 2 nog het vorige besturings systeem en dat werk perfect.

wat is de oplossing?

Bijdrager
    ronaldbob

beta update 10.10.1 geïnstalleerd maar wifi nog altijd RUK

mavericks downloaden gaat ook niet, verbinding ligt er binnen korte tijd weer uit.

Bijdrager
    Remko

Ik heb zelf de laatste tijd ook vel problemen met een stabiele WiFi-verbinding.
    Het ene moment gaat het als een zonnetje.
    En het volgende moment krijg ik [De verbinding werd geherinitialiseerd] in het scherm.
    Ik heb al alles nagelopen…

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.