14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    schnhvn

Wanneer nieuwe Macbooks?

Wanneer worden er nieuwe Macbooks (Air) verwacht?

Ben er nog niet uit of het een Air of de nieuwe Macbook moet worden. Zou het jammer vinden als ik over 2-3 weken een nieuwe aanschaf en een week daarna updates worden aangekondigd. Begrijp wel dat er altijd nieuwe versies blijven komen maar als je naar de Macbook Air kijkt en hoe het scherm er uitziet met de brede randen er omheen dan zullen ze dit toch ook ’s gaan aanpakken qua design?

Iemand tips?

Geblokkeerd
    Anoniem

Over een week of 2 – 3.

Bijdrager
    Brombeer
    Bijdrager
    SunKeeper

Wanneer je online bestelt heb je 14 dagen bedenktijd, dus als je pas over twee weken bestelt valt het event (15 maart) nog in die volgende 14 dagen.

Mocht er dan wat nieuws verschijnen wat je hebben wilt, retourneer je de huidige en bestel je een tijdje later de nieuwe.:)

Bijdrager
    Shmoo

Maar dat soort acties ga je niet met een MacBook doen wat gewoon een specs upgrade gaat worden.

Ik heb dit meer dan een jaar geleden ook gedaan met de Mac mini omdat de mini nog in een fase zat dat we niet wisten of je de volgende generatie mini nog wel zelf kon open maken of dat ze hem helemaal dicht zouden lijmen. Toen heb ik ook nog even snel het 2012 model gekocht een paar dagen voordat het 2014 model op de markt kwam. Het 2014 model bleek je nog steeds zelf te kunnen openen dus heb ik een 2014 gekocht en de 2012 teruggegeven.

Zoiets ga je niet doen met een MacBook waarvan je gewoon weet dat de volgende computer een betere computer zal zijn, dit huidige model heft totaal geen meerwaarde op het volgende model.

TS moet gewoon wachten. Op dit moment kun je alleen een iMac kopen daar weet je zeker van dat er binnenkort geen nieuwe van komt. De rest is allemaal aan vervanging toe.

Bijdrager
    Jack1

Als je hem nu wil, moet je hem nu kopen.
    Er komt altijd een nieuwere / betere uit, ook als je wacht op de laatste en die dan koopt.

je kiest alleen het model wat bij je past, of stelt er een samen naar je wensen.

Geblokkeerd
    Anoniem

Och, kon je maar op die linkjes klikken.

Bijdrager
    Shmoo

Dat gaat het denk ik wel worden.. Weg met de Air alleen komen er denk ik 3 formaten MacBooks en 2 MBP

Geblokkeerd
    Anoniem

Nou ja als je kijkt naar de verschillen tussen de 13″ MBA en 13″ MBP zijn die al erg klein. Retina scherm wordt standaard en qua power groeit het naar elkaar toe (13″ Pro heeft toch geen dedicated graphics of quad core).

Dus 16″ hardcore en 12″ en 14″ normale modellen. Of ze moeten de naamschema’s van de iPad aanhouden (Mini – Air – Pro), maar dat is verwarrend.

Bijdrager
    Ree

@no_poo

Ik zou daar dolgelukkig van worden; een 16″ Pro. Ik heb nu een 17 Late ’11 (ofwel: de allerlaatste series 17″ ooit gemaakt) en ik baal ervan naar een kleiner scherm te moeten.

Ik weet dat de 15″ retina vele malen beter scherm hebben dan mijn 17″, maar toch. Een 16″ zou een fantastisch compromis zijn.

en dan graag 16″, i7 6870HQ, 32 GB DDR4, 1.5 TB SSD en AMD Radeon R9 M390X

[insert “I would be so happy” meme here]

Bijdrager
    Shmoo

en dan graag 16″, i7 6870HQ, 32 GB DDR4, 1.5 TB SSD en AMD Radeon R9 M390X

Sure en een max. prijs van 1800,- niet.:wink:

Bijdrager
    computer space

Heb jij een 2012 mini teruggestuurd voor een 2014? ROFL LMAO……
    Huidige Air moet je uberhaupt niet kopen. Draak van een scherm. Gekke is dat Air en MB 12 inch eigenlijk zelfde segment zijn. Een categorie zal volgende ronde sneuvelen.

Bijdrager
    Ree
    Shmoo op 19 februari 2016

Sure en een max. prijs van 1800,- niet.:wink:

Zeg ik geen nee tegen, maar ik besef me goed dat ik dat voor die prijs dan met windows moet doen. En dat dus absoluut nooit:P
    Ik schat zelf dat een dergelijke configuratie van Apple zo’n 4200 euro zal kosten. … (pijn in de portemonnee :P)

Bijdrager
    SunKeeper

Ik geloof dat je die dan wel over de drempel hebt inderdaad.

Zou dan toch wel het maxed out topmodel moeten zijn. De huidige 15” gaat niet verder dan € 3599,-.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.