17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    DJ-local

Wanneer nieuwe iPod classic?

Goedeavond,

Ik heb nu een ipod 4 gb, is mij toch te weinig.

Komen er nog nieuwe Series uit?? Van de classic? heb 120gb nodig:P

iemand een idee

Bijdrager
    Vai Martino Vai

volgens mij zijn de classic modellen net vernieuwd in september. (net als alle andere ipods)

Bijdrager
    Speedooo

Ik zou zeggen zoek op marktplaats voor een iPod Classic met 160 GB Hd, daar ben je wel even zoet mee. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat de volgende iPod Classic heel anders eruit gaat zien. :?

Bijdrager
    Joshua1

Morgen komt er een nieuwe.

Moderator
    Mac Daddy

De iPod Classic is net als de andere ook ge-update. Alleen was het geen grote update. Je kon eerst kiezen tussen een 80GB en 160GB model en nu bestaat er aleen maar een 120GB model.

Bijdrager
    Speedooo
    ”Joshua1″

Morgen komt er een nieuwe.

Je bent goed bezig me je sarcastische opmerkingen? :? Zo ga je in ieder geval wel snel omhoog met je postcount :wink:

Bijdrager
    Joshua1

Als ik voor de postcount zou gaan zou ik de hele dag in de Lounge zitten of overal hmmm posten.
    Anyway het gaat erom dat niemand weet wanneer er iets nieuws word uitgebracht door Apple het kan morgen zijn of volgende maand of volgend jaar….niemand weet het.

Bijdrager
    Speedooo

Mwah, we kunnen toch wel met zijn alle stellen dat morgen geen nieuwe iPod komt?

Bijdrager
    Yaris

Als Joshua1 vanaf nu elke dag schrijft dat morgen een nieuwe iPod uitkomt, zal hij toch ooit gelijk hebben.

Bijdrager
    Speedooo
    ”Yaris”

Als Joshua1 vanaf nu elke dag schrijft dat morgen een nieuwe iPod uitkomt, zal hij toch ooit gelijk hebben.

Wijze woorden :D, maar zou leuker zijn als de nieuwe iPod classic nooit komt en er juist uitgaat ;)

Bijdrager
    Josebo.

Als er nu al een iPod Classic is, met 120 GB. Wat wil je dan nog meer?

Bijdrager
    Lesliedec

Laat die iPod Classic maar mooi verder bestaan….Voor mij hoe meer ruimte hoe beter….en hoewel ik zeer tevreden ben van mijn iPhone prefereer ik, om muziek mee te beluisteren, toch de interface van de iPod Classic.

Bijdrager
    Afroman

Zodra SSD mogelijk is in de iPod Classic wordt de iPod Classic pas interessant. Dan is het gewoon een hele grote Nano. Dan kan je ook games spelen met de versnellingsmeter, en kan je ook shuffelen met het schudden van de iPod.
    En hij is dan net zo stevig als de Nano.(zeker als die valt)

Bijdrager
    Joshua1
    ”Yaris”

:lol:

Bijdrager
    Marius1976

Ik vond de opmerking van Joshua1 juist erg vermakelijk en helemaal niet sarcastisch.

’t Is een vraag die zo’n reactie uitlokt.

Hehe.
    Groet
    M.

Bijdrager
    iMac-er

Net een iPod Classic 120 GB gekocht. Mooi ding!

Bijdrager
    BloomPod

Apple kan volgens mij niet echt veel meer uiterlijk veranderen. Misschien ook zo’n kantelbaar scherm. WiFi? Flash geheugen? Wie zegt het?

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.