7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    vdlindenmark

Wanneer mail update

Heeft iemand enig idee of apple binnenkort zijn mail app voor mac gaat updaten naar bv de nieuwe ios7 style?
    Ik vind deze namelijk vreselijk:)
    Als het nog lang duurt ga ik namelijk Sparrow aanschaffen. Of kent iemand een vergelijkbare mail app als Sparrow maar dan gratis?

Bijdrager
    Drexciyan

Probeer Unibox eens. Niet gratis overigens.
    Heb hem nu draaien naast Mail en het bevalt me wel. Clean en wat ik erg fijn, inline antwoorden i.p.v. apart venster.
    Is pas een week beschikbaar dus er zijn nog wel wensen qua features, maar de basis is goed.

Bijdrager
    Mr. Jones

Ik denk niet dat je voorlopig een update voor Mail.app kunt verwachten.

Sparrow wordt niet meer doorontwikkeld en heeft bovendien geen Exchange ondersteuning (mocht je dat nodig hebben).

Je kunt ook eens naar Airmail kijken, kost maar € 1,79 en ziet er best goed uit.

Overigens ben ik ook zeer tevreden met de Mail.app.:)

Bijdrager
    vdlindenmark
    Mr. op 31 oktober 2013

Ik denk niet dat je voorlopig een update voor Mail.app kunt verwachten.

Sparrow wordt niet meer doorontwikkeld en heeft bovendien geen Exchange ondersteuning (mocht je dat nodig hebben).

Je kunt ook eens naar Airmail kijken, kost maar € 1,79 en ziet er best goed uit.

Overigens ben ik ook zeer tevreden met de Mail.app.:)

Zou je mij uit kunnen leggen wat sparren niet aan Exchange ondersteund? Een vriend van mij gebruikt Sparrow namelijk in combi met een Office365 (naar mijn weten Exchange) en heeft niet t gevoel dat hij een functie mist ofzow.

Ik ga jullie opties morgen eens bekijken. Dank!

Bijdrager
    vdlindenmark

Airmail is het geworden. Waarom?
    – Sparrow wordt inderdaad helaas niet meer door ontwikkeld
    – Airmail ziet er vrijwel hetzelfde uit
    – Airmail kan toch net wat meer dan Sparrow en kost vele male minder:)

Dank voor de hulp!

Inactief
    Anoniem

Bedankt voor de tip, ik ga AirMail eens uitproberen.

Bijdrager
    Johnyapple

Hallo Mark,

Akelig voor je!

Zelf heb ik de standaard mail applicatie in OS X nog nooit handig, praktisch en makkelijk gevonden maar gelukkig is er zoveel meer dan dat!
    Een update voor de mail app die hoef je binnenkort nog zeker niet te verwachten.

Al een paar maanden maak ik gebruik van deze heerlijke app, denk dat dit ook een prima aanrader voor jou is!

Met vriendelijke groet,

Johny R

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.