12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    vic

wanneer leopard bij aankoop computer?

hoi,

wanneer zit leopard als besturingssysteem bij de aankoop van je computer?
    ik zou graag een laptop kopen, voor het nieuwe schooljaar (1 oktober), dus als het nog zin heeft, wacht ik nog even, en anders haal ik hem al wat vroeger…

een vriend van me heeft net een nieuwe laptop en daar zat wel ee, bon in voor een nieuw besturingssysteem, maar dan moet je nog opleggen zeker…?

groeten, Vic

Bijdrager
    Esquare
    ”vic”

ik zou graag een laptop kopen, voor het nieuwe schooljaar (1 oktober), dus als het nog zin heeft, wacht ik nog even, en anders haal ik hem al wat vroeger…

Leopard komt voorjaar 2007 uit. Dus wat denk je? :)

Bijdrager
    wenkie
    Bijdrager
    trabant
    ”vic”

voorjaar 2007 volgens de jongste berichten.

een vriend van me heeft net een nieuwe laptop en daar zat wel ee, bon in voor een nieuw besturingssysteem, maar dan moet je nog opleggen zeker…?

Als hij een Mac Book heeft gekocht wel, tenzij het nieuwe OS binnen twee of drie weken na aankoop uitkomt. En dat is op dit moment voor Leopard uitgesloten.

Bijdrager
    vic

ah, ok, nu eentje halen dus:-)

en mijn vriend heeft inderdaad een Macbook, en er zaten toch bonnen bij voor een upgrade van het MacOS, maar of die dan gelden voor Leopard?

zal dat nog eens goed moeten vragen, mss verwarring van me of niet goed verstaan…

thx!

Bijdrager
    minijob

Dat zijn toch van die Software Bonnen?

Bijdrager
    klaus

Dat zijn geen bonnen voor gratis systeemupgrades hoor. Wat ze juist wel zijn, weet ik niet precies.

Bijdrager
    Nietzman

Jay, de vraag van de dag! En zoveel voorgaande!

Bijdrager
    francisbacon

Is wel een keertje behandeld in One More Thing…maar welke was het ook alweer….
    deze http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?p=360670&highlight=bonnen+osx#360670 zegt er het volgende over

Bijdrager
    Steff
    ”minijob”

Dat zijn toch van die Software Bonnen?

Wat ik hier heb zijn bonnen die je nodig hebt voor een upgrade versie. Dus als 10.5 uitkomt kan je met behulp van deze bonnen de upgrade versie kopen. Het is alsware je aankoopsbewijs.

Raar is wel dat ik voor iLife 06 + MacOSX 10.4 maarliefst 4 van die bonnen heb.

Bijdrager
    KarelWillem

Die bonnen doen niks, zijn niks en je hebt er niks aan.
    Zeker niet om een upgrade-versie te kopen.

Zou je een computer bij Apple kopen met een ‘oud’ systeem en binnen drie weken of zo komt het nieuwe systeem uit, dan kun je vaak voor minder geld upgraden. Daar heb je die software-bonnen echter niet voor nodig.

Geblokkeerd
    Anoniem

“Je kan ze heel goed gebruiken om notities te maken” one more thing

Verder weet niemand het geloof ik!

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.