18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    huvas

Wanneer krijg ik m’n G5 dual 2Ghz nou???

Beste Macvrienden, ik heb anderhalve maand geleden een G5 dual 2Ghz besteld met 4 gig intern geheugen, en ik vind het zo onderhand toch wel tijd worden dat ik ‘m ook krijg.

Ik bestel m’n apparatuur altijd bij Mail-a-Mac en die zeggen: we weten het niet. Het kan zelfs kerst worden. Grappig, maar niet bepaald het antwoord waar ik op zit te wachten!

Wie weet wel wanneer die supercomputers op Nederlandse bodem gaan landen? Leuk van die universiteit in Amerika, maar als ze die 1100 machines naar europa hadden verscheept, had ik er nu al een op m’n bureau staan!

Bijdrager
    Blimpo

Iedere keer als de deurbel gaat denk ik dat er iemand staat met zo’n snel monster…

Helaas kan mijn leverancier ook geen afleverdatum noemen. Ik hoop op volgende week, maar mijn gevoel zegt dat het nog wel even kan duren.

Bijdrager
    appleholic

Ik heb ook besteld, en mij werd beloofd voor 1 november (?!)

Afwachten dus.

Maar in ieder geval niet betalen voor 10.3!

Bijdrager
    G5

Ik heb een g5 in juli besteld, helaas is hij er nog steeds niet :cry: .
    Maar er is hoop, mijn g5 is 11 okt 2003 opgestuurd.:lol:

Weet iemand wanneer dat ding dan ongeveer aankomt?

Bijdrager
    Zora la rousse

Voor 1 November wordt wel heel krap….

Bijdrager
    Ewout

Ik heb ‘m op 26 juni besteld en afgelopen donderdag is tie dan EINDELIJK geleverd. Ik kan alleen maar zeggen…WAUW. Hoewel OS X nog niet is geoptimaliseerd voor deze Mac, is de vergelijking met m’n Cube waanzinnig. iPhoto laad met c.a. 2000 foto’s in een record tempo, PDF’s vliegen over je scherm, zware HTML mailtjes staan meteen voor je neus… Opstarten ??? minder dan de helft van de tijd…

Ik zou zeggen heb geduld bestellingen worden nu snel uitgeleverd. Oh ja, Ik had ‘m in distributie besteld, theoretisch zouden de bestellingen vanuit de Store sneller moeten gaan.

Ewout

Bijdrager
    Macteach

Ewout,
    gaat dit wel om het 2 x 2Ghz model?
    Ik heb een 2 x 2Ghz besteld bij X-alt: daar waren ze optimistisch over deze week, maar nu hoor ik daar niets meer over

Bijdrager
    appleholic

Ze worden inderdaad mondjesmaat uitgeleverd. ik kreeg net te horen dat die van mij rond de 18 is gepland.

Bijdrager
    Ewout

als dit geen 2x 2Ghz is, dan weet ik het ook niet meer… T’is ook nog eens m’n vak…:wink:

Ewout

Bijdrager
    re-actor

Ik heb m’n dual 2×2 begin juli ook bij mail-mac-besteld, mét Radeon 9800Pro, zonder het modem en 2.5 Gig RAM (CTO, dus).

Afgelopen vrijdag stond’ie op m’n bureau te schijnen :D

Heeft dus wel even drie (!!!!) maanden geduurd voor’ie werd geleverd….

Maar ik kan zeggen, in tegenstelling tot allerlei vreemde berichten op het www (herrie, crashes, kernel panics, etc), dat ’t het wachten écht wel waard is geweest. (ik stond op het punt af te bestellen zelfs, en te wachten tot rev. B, voor ik m’n ontvangst-mailtje ontving).

Ze worden dus zeker wel geleverd, maar met mondjesmaat.

Bijdrager
    davis

Ik heb net iemand gesproken (leveranciertje) en die zegt dat ze met opzet worden opgehouden om zo Panther er op te zetten.
    Dus na de 24ste zal het druk op de weg worden.

Hetzelfde geldt voor mijn PB 12″ Rev.B

Greetz
    Davis

Bijdrager
    Ewout

Lijkt mij gewoon complete onzin (van die leverancier) Het distributiekanaal is gewoon nog niet genoeg gevuld om adequaat te kunnen reageren op de vraag. Dergelijke praktijken ben ik binnen de distributie of bij Apple nog nooit tegengekomen. G5 en panther zijn twee losse zaken bij Apple. ik zie dagelijks spiksplinter nieuwe Mac’s die soms tussen de 1 en 3 subrevisies achterlopen. Er zitten standaard altijd coupons in de doos voor upgrade mogelijkheden.

Bijdrager
    HSL
    ”Ewout”

Er zitten standaard altijd coupons in de doos voor upgrade mogelijkheden.

en die kan je dus niet gebruiken om van jag naar panther te gaan! jammer genoeg!

Bijdrager
    Ewout

Vanaf 8 oktober kun je toch voor minimale kosten naar Panther over ???
    in ieder geval met de nw G5 2ghz…

Bijdrager
    Walkingfingers

Bij ‘bestellen’ zijn een paar dingen wezenlijk;
    – produktomschrijving
    – prijs
    – afleverdatum
    – afleveradres
    – betalingswijze
    – voorwaarden/condities

Als je iets koopt/besteld dan altijd een leverdatum afspreken en wat te doen bij overschrijden leverdatum.

Zorg dat je weet waar je aan toe bent. Klinkt allemaal kinderachtig en voor de hand liggend maar er wordt maar al te vaak heel makkelijk gedaan door zowel leverancier als klant. Pas als er iets niet goed gaat merk je wat niet geregeld is.

Bijdrager
    appleholic

Toen ik ‘m bestelde werd mij eerlijk verteld dat nog niet bekend was wanneer de geplande levertijd was. Tussentijds ben ik nog regelmatig gebeld dat er nog steeds geen datum bekend is.

Bijdrager
    re-actor
    ”mike”

Als je iets koopt/besteld dan altijd een leverdatum afspreken en wat te doen bij overschrijden leverdatum.quote]

Als de fabrikant al geen leverdatum kan geven, wat voor afspraak denk je dat een reseller daarover wil maken?? ’t Lijkt me sterk dat voor een product waarvan bekend is dat het nauwelijks beschikbaar is, je kortingen of wat ook kunt bedingen.

De enige optie die je hebt is om de bestelling te annuleren en op een revisie ofzo wachten.

Bijdrager
    pepe

De buren hebben ‘m vandaag binnen gekregen!

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.