14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Geblokkeerd
    Anoniem

Wanneer komt nieuw Macbook Pro uit?

Wanneer komt nieuw Macbook Pro uit? en zal die een new Design/look krijgen ????? met een BlueRay speler/brander???

Moderator
    unSOUND

En met minder vraagtekens ?:lol:

• Verplaatst naar Roddels •

Bijdrager
    Yggdrasil

De nieuwe MacBook Pro wordt beschikbaar volgende maand.

Hij zal een Blu-ray brander aan boord hebben, een koffiezetapparaat en wordt nog dunner dan de Air, daarom dat Apple er ook voor heeft gekozen om hem de MacBook Pro-Air te noemen. Klinkt goed hé?*

Hoe kunnen wij nu in weten hoe/wat/wanneer Apple komt met een nieuw product?
    Oké, als je kijkt bij Macrumors vind je info over het feit dat de MacBook Pro al zoveel dagen niet meer is geüpdatet. Je kunt er dus vanuit gaan dat er een nieuw model komt (altijd trouwens) maar zo’n vragen stel je hier beter niet, niemand hier heeft een glazen bol. En als iemand het al zou weten (omdat hij bij Apple werkt) mag hij er niets over zeggen.

*Bron: Mijn stoffige glazen bol.

Bijdrager
    stavos

Dat weet alleen Steve.. ow, wacht..:nerd:

Met andere woorden, tenzij je bij Apple werkt en beschikking hebt over inside information, kan niemand je vertellen wanneer er een nieuwe MacBook Pro lijn uit zal komen. En ook al helemaal niet wat daar anders aan zal zijn in vergelijking met de huidige lijn. Wel kun je op internet voldoende roddels / vermoedens / wensen enz. vinden. Maar daar heb je zo weinig aan lijkt me..

Bijdrager
    ipieter01

Binnen twee jaar. Misschien wel. Als Apple dat erin steekt wel. :sarcastic:

Er is wel een site die enkele voorspellingen doet, maar niemand weet het natuurlijk zeker. Aangezien de vorige upgrade geen nieuw design toegevoegd heeft kan het wel, maar het is nooit zeker.

Ook is Apple wel aangesloten bij de blu-ray dinges en dus kunnen ze dat misschien ooit eens integeren. Het kan ook van niet.

Moderator
    unSOUND

Er is volgens mij nog weinig nieuws qua nieuwe processors, dus dat kan nog wel even gaan duren.

Mijn ideeën:

Bluray komt er niet in, en zal er waarschijnlijk ook nooit in komen. Apple vind het optische tijdperk eigenlijk al op zijn retour, dankzij de verkoop van HD films via downloads zoals in de iTunes Store. Misschien gaat de hele optische unit er zelfs wel uit.

Configureerbaar met 2 harde schijven ( ipv optische unit )

Bluetooth 4

Uiterlijk zal niet veranderen.

Bijdrager
    Dwee8le

1) Volgens Macrumors komt er ergens volgende maand een kleine spec-bump voor de Macbook Pros.
    2) “Redesign” als men dat van plan is, verwacht ik pas bij Ivy-bridge (dus ergens eerste helft van 2012) en zeker niet bij een spec-bump.
    3) Blu-ray komt nooit. Zoals unSOUND al goed verwoord heeft.

Bron? Doen we daar aan?

Bijdrager
    Afroman

Bluetooth is toch softwarematig te updaten?

Ik zie nergens Bluetooth 2.1 EDR maar wel 2.4..

Bijdrager
    SunKeeper

Nee, wat je hier ziet is de driver-versie voor de Bluetooth-hardware.

Vergelijk het met Wi-Fi, daar kun je G ook niet updaten naar N, omdat dat in de hardware is vastgelegd. Maar je kunt wel de driver updaten, want dat is software.

Waarom je dat 2.1+EDR niet terugvindt weet ik ook niet, maar bijv. van de Wi-Fi-kaart kun je ook niet vinden of die G of N is.

Bijdrager
    Afroman

G kon je namelijk wel updaten naar N met bepaalde wifi-kaarten. Koste je destijds 1,59.

Bijdrager
    iDEOwen

@Afroman, je kon G niet updaten naar N. die update zette de (draft) N functie aan (hardwarematig werd t al ondersteund)

Bijdrager
    Afroman

Ja oke, scherp punt.

Bijdrager
    G-Force

De MacBook Pro is vandaag licht aangepast, kleine processor upgrades en graphics bumps.:)

De goedkoopste 15″ heeft nu tenminste weer fatsoenlijke graphics.

Bijdrager
    Hansi2124

Zie ook http://www.onemorething.nl/community/topic/geupdate-macbook-pro-in-apple-store
    Het lijkt mij dan ook beter om in dat topic verder te gaan, aangezien die waarden kloppen.
    :wink:

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.