21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Q:
    Bijdrager
    Maurits

Wanneer komt mijn Macbook Pro 13" Retina?

Hoi,

Ik heb vrijdag op de Apple website een MBP 13 inch Retina met 512GB Flash bestelt en betaalt. Voor dit product was een levertijd van 1-3 werkdagen. Ook zeiden ze dat het 3-5 werkdagen kon duren tot het geld aankwam. Het is nu donderdag en het geld is nog steeds niet aangekomen. Aangezien ik vrijdag betaald heb, kan ik vrijdag dan al mee rekenen als 1 werkdag? Of pas vanaf maandag? Kan niet wachten tot ik hem heb vandaar mijn ongeduld :-).

Bijdrager
    AppelNL

Ik snap het zeker! Alleen in het weekend gaan de mensen van de bank ook lekker naar huis en doen ze niks! Het geld zullen ze wel hebben, levertijd kan wel even duren 3 dagen dan sowieso… Het moet ook verzendklaar gemaakt worden. Als je geluk hebt is hij er deze week, anders begin volgende week. Anders bel je Apple toch even?

Veel plezier met je Mac! Mooie configuratie !

Bijdrager
    bvdabjorn

Als je met een overschrijving betaald hebt kan dit langer duren dan met een credit card. Je hebt hem op vrijdag de betaling gedaan dit levert ook al vertraging op.
    Hij zou er morgen of zeker volgende week dinsdag moeten zijn. Maar wees gerust ik denk dat je hem morgen hebt.

Heb je eigenlijk al een betalingsbevestiging gekregen?

Bijdrager
    Maurits
    dvbeeten op 20 juni 2013

Ik snap het zeker! Alleen in het weekend gaan de mensen van de bank ook lekker naar huis en doen ze niks! Het geld zullen ze wel hebben, levertijd kan wel even duren 3 dagen dan sowieso… Het moet ook verzendklaar gemaakt worden. Als je geluk hebt is hij er deze week, anders begin volgende week. Anders bel je Apple toch even?

Veel plezier met je Mac! Mooie configuratie !

Ja snap ik. Ik heb ze al gebeld omdat ik de ten name van iets anders had. Ze zeiden dat het helemaal goed zou komen en voor de zekerheid heb ik haar nog een afbeelding van mijn betaling gestuurd die ze naar de financiële afdeling zou sturen voor 100% zekerheid.

Dankje! Ja dit paste het beste bij mij en mijn budget :-).

bvdabjorn op 20 juni 2013

Als je met een overschrijving betaald hebt kan dit langer duren dan met een credit card. Je hebt hem op vrijdag de betaling gedaan dit levert ook al vertraging op.
    Hij zou er morgen of zeker volgende week dinsdag moeten zijn. Maar wees gerust ik denk dat je hem morgen hebt.

Heb je eigenlijk al een betalingsbevestiging gekregen?

Nou nee, ik heb het geld overgemaakt naar het rekeningnummer dat Apple opgaf en ik zou een email krijgen als ze het ontvangen zouden hebben. Maar zoals je ziet in de afbeelding zie je dat ze nog steeds wachten op het geld.

Bijdrager
    bvdabjorn

Is het al van je rekening? Zo ja, zou ik eens bellen naar Apple!

Bijdrager
    Maurits

Is het al van je rekening? Zo ja, zou ik eens bellen naar Apple!

Ja dat is het zeker al. Het is er al vanaf vrijdag al af.

Bijdrager
    Maurits

Het rare bij mijn bestelling was ook, dat ik het in de Mac Store voor het onderwijs heb besteld, maar nooit mijn hogeschool of iets dergelijks heb op moeten geven. Ik heb namelijk ook iets van €100,- minder hoeven betalen (wat ook in de mail stond) maar nooit dus hoeven aantonen dat ik student ben…

Bijdrager
    Applefan12345

over 10 miljoen miljard jaar *kabouter wesley stem*

Bijdrager
    bvdabjorn

Ben je ook zeker dat je je bestelnummer hebt vermeld in de overschrijving, juiste rekeningnummer?
    Als dit allemaal klopt dan is het probleem misschien dat je het via de onderwijs store hebt besteld.

Ik zou echt eens naar Apple bellen!

Bijdrager
    Maurits

Ben je ook zeker dat je je bestelnummer hebt vermeld in de overschrijving, juiste rekeningnummer?
    Als dit allemaal klopt dan is het probleem misschien dat je het via de onderwijs store hebt besteld.

Ik zou echt eens naar Apple bellen!

Ik heb het bestelnummer en het World Pay referentie nummer beide in de beschrijving staan, ook heb ik het rekeningnummer gecontroleerd en dat klopt.. Ik denk dat ik dan maar weer eens ga bellen.

Bijdrager
    bvdabjorn

Ja, dit lijkt me het beste! Het gaat immers over veel geld!

Succes!

Bijdrager
    Maurits

Ja, dit lijkt me het beste! Het gaat immers over veel geld!

Succes!

Ja zeg dat wel.

Ik heb zojuist gebeld en ze gaan het in orde maken. Maandag toen ik ook belde zouden ze dit ook al doen, maar degene kon mijn betalingsbewijs toen niet zien. Dat had ze dus naar mij gemaild maar dat was niet aangekomen. Hopen dat ik hem maandag of dinsdag heb.

Bijdrager
    Anoniem ex-lid

was het niet een veel kleinere en efficiëntere manier geweest om apple zelf te bellen!

Bijdrager
    Maurits
    MEEUW op 20 juni 2013

was het niet een veel kleinere en efficiëntere manier geweest om apple zelf te bellen!

Ik heb het nummer gebeld dat op de Apple website staat 0800 nummer…

Bijdrager
    SanderApple

Bestelt is besteld en betaalt is betaald. Voltooid deelwoord hè…

Bijdrager
    Mich

No Stress, betaling per overschrijving kan even duren. Komt wel in orde. Als je verkeerde referentie hebt doorgegeven kan het iets langer duren.

Geduld is een schone deugd. Ik was ook zo bij mijn eerste Mac, maar nu is dat allemaal maar gewoon. Je gaat er per slot van rekening niet van dood van een beetje te wachten. En wat is die extra week wachten nog als je er binnen een maand op terugkijkt.;)

Patience…

Bijdrager
    Maverick9898
    Murits op 20 juni 2013

Het rare bij mijn bestelling was ook, dat ik het in de Mac Store voor het onderwijs heb besteld, maar nooit mijn hogeschool of iets dergelijks heb op moeten geven. Ik heb namelijk ook iets van €100,- minder hoeven betalen (wat ook in de mail stond) maar nooit dus hoeven aantonen dat ik student ben…

Dat komt omdat dat steekproefsgewijs wordt gecontroleerd. Soms vragen ze er om, soms niet…

Bijdrager
    Anoniem ex-lid
    Murits op 20 juni 2013
    MEEUW op 20 juni 2013

ja…. ? En die konden vast wel beter antwoord geven als wij?

Bijdrager
    Maurits
    SanderApple op 20 juni 2013

Bestelt is besteld en betaalt is betaald. Voltooid deelwoord hè…

Haha ja ik zat er al mee.

alpaca op 20 juni 2013

No Stress, betaling per overschrijving kan even duren. Komt wel in orde. Als je verkeerde referentie hebt doorgegeven kan het iets langer duren.

Geduld is een schone deugd. Ik was ook zo bij mijn eerste Mac, maar nu is dat allemaal maar gewoon. Je gaat er per slot van rekening niet van dood van een beetje te wachten. En wat is die extra week wachten nog als je er binnen een maand op terugkijkt.;)

Patience…

Ja ik weet het. Dat klopt zeker, zo denk ik ook altijd. Maar dan nog:P ik heb vakantie en de dagen gaan heel langzaam voorbij. Maar het is niet anders.

Maverick9898 op 20 juni 2013
    Murits op 20 juni 2013

Dat komt omdat dat steekproefsgewijs wordt gecontroleerd. Soms vragen ze er om, soms niet…

Ja dat is mij ook aan de telefoon vertelt dus daar kan het niet aan liggen :-).

MEEUW op 20 juni 2013
    Murits op 20 juni 2013
    MEEUW op 20 juni 2013

ja…. ? En die konden vast wel beter antwoord geven als wij?

Wat bedoel je? Ze gaan er achter aan zeggen ze. Mijn betalingsbewijs wordt nu nog eens apart opgestuurd naar een bepaalde afdeling ouzo. En hij wordt aan mijn bestelling gekoppeld.

Bijdrager
    Anoniem ex-lid

Waarom een topic dan openen.
    Konden ze deze vragen niet beantwoorden : “Aangezien ik vrijdag betaald heb, kan ik vrijdag dan al mee rekenen als 1 werkdag? Of pas vanaf maandag? ”
    Je bent toch geen klein kind dat je niet 2 dagen langer kan wachten….

Bijdrager
    Maurits
    MEEUW op 20 juni 2013

Waarom een topic dan openen.
    Konden ze deze vragen niet beantwoorden : “Aangezien ik vrijdag betaald heb, kan ik vrijdag dan al mee rekenen als 1 werkdag? Of pas vanaf maandag? ”
    Je bent toch geen klein kind dat je niet 2 dagen langer kan wachten….

Wie weet

21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.