30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 54)
  • Q:
    Bijdrager
    LEXY

Wanneer komt die witte iPhone 4 nou eens?!

Iemand enig idee? Duurt toch belachelijk lang! Dat experimenteren met die verflagen had toch allang afgerond moeten zijn?
    Volgens mij zit er meer achter bij Apple maar wat…?!

Bijdrager
    Afroman

35 december.

Bijdrager
    themacs

Bron?

Bijdrager
    moller

Well?

Bijdrager
    SMTR
    Afroman op 29 augustus 2010

35 december.

30 februari toch…

Bijdrager
    Ezri Dax

Ik had een witte iphone 4 besteld. Later kreeg ik een brief van t-mobile dat als ik bij mijn keuze zou blijven zij niet wisten wanneer ze hem konden leveren. Indicatie zou zijn eind 2010. Zolang wilde ik niet wachten en dus geruild.

Dus laatste bericht wat ik weet, eind 2010.

Bijdrager
    LEXY

Ikzelf vermoed dat die 30 september antennagate deadline er iets mee te maken heeft. Maar misschien wordt er a.s. woensdag in de keynote nog iets over gezegd.
    Maar een iKerst met witte iPhone moet toch lukken…

Bijdrager
    jf
    LEXY op 29 augustus 2010

Ikzelf vermoed dat die 30 september antennagate deadline er iets mee te maken heeft. Maar misschien wordt er a.s. woensdag in de keynote nog iets over gezegd.
    Maar een iKerst met witte iPhone moet toch lukken…

Wat heeft die antennegate ermee te maken? Dat je straks onderscheid kunt maken? Dat je een witte moet hebben, want die hebben het antenneprobleem niet? En dat iedereen daarom straks zijn zwarte – als de markt daarmee verzadigs is – wil omruilen voor een witte, wat natuurlijk alleen tegen betaling kan, zoiets?

Ik denk dat het er eerder mee te maken heeft dat ze sowieso al moeite genoeg hebben om voldoende zwarte exemplaren de wereld in te krijgen en dat eerst dat productieprbleemje opgelost moet zijn. Zal wel einde van dit jaar worden, tegen die tijd krijgen we waarschijnlijk ook wel witte.

Inactief
    Anoniem

De zwarte is een stuk mooier.
    Maar wel vreemd dat het zo moeilijk blijkt om een witte op de markt te zetten.

Wat is de officiële statement van Apple hierover?
    Dat verf experiment ding lijkt me meer een roddel uit de blogosphere dan een officiële verklaring van Apple .

Bijdrager
    Trat

Waarom zouden er nog roddels zijn als Apple hier een officiële statement over had gemaakt? Anderzijds, de roddels lijken mij vrij aannemelijk. Als je zo graag een witte wilt moet je juist blij zijn dat Apple zoveel moeite doet voor de witte iPhone. Kijk maar naar alle ellende met vroege Macbooks en het verkleuren van de behuizingen.

Bijdrager
    jelleke24

wat je kan doen is die iphone wit spuiten maar dan loopt het niet goed af dus wachten maar

Bijdrager
    Trat

Die iphone spuit je niet zomaar wit, weetje. Dan op straat vragen: ‘Wil je wat wit hebben? Wat wit voor je iPhone?’.

Bijdrager
    jelleke24

ja spuiten in het wit maar dat gaat niet goed aflopen

Bijdrager
    Trat

en dan ook nog zonder hoofdletters en punten je weet tog

Bijdrager
    jelleke24

ja da kan maar dan is hij naar de klote de phonie dus best ni doen

Bijdrager
    Trat

en iedereen vraagt jelleke wanneer komt nieuw iphone wit

Bijdrager
    jelleke24

wa bedoeld ge daar mee:slant:

Bijdrager
    LEXY
    jf op 30 augustus 2010

Wat heeft die antennegate ermee te maken?

Dan verloopt het free-iphone-case-program. Hoeft Apple tenminste de witte iPhone kopers geen hoesje te geven. Scheelt ze toch weer ettelijke miljoentjes…

Bijdrager
    Trat

Maar wat heeft dat met de (vertraging) van de witte iPhone te maken? De 30 september datum is gewoon het einde van een fiscaal kwartaal van Apple.

Bijdrager
    LEXY

Ik begrijp je vraag niet.

Bijdrager
    Trat

Jeez…

Topic titel: Wanneer komt die witte, meisjes iPhone nou eens…

Lexy (Topic starter): Belachelijk: waarom?! Ikzelf vermoed dat het iets met 30 september en het aflopen van het case programma te maken heeft…

jf: WTF? Wat heeft antennagate met de vertraging van de witte iPhone te maken?

Lexy: Dan verloopt het free-iphone-case-program. Hoeft Apple tenminste de witte iPhone kopers geen hoesje te geven. Scheelt ze toch weer honderden miljoenen miljarden…

Trat (ik): Maar wat heeft dat met de vertraging te maken…

Lexy: Ik begrijp je vraag niet…

Dus nog een keer: wat heeft het aflopen van het gratis-case-programma met het uitstellen van de witte iphone te maken?

Moderator
    unSOUND

Dat zegt hij toch ? Als die witte iPhones te laat komen, hoeft Apple de eigenaars van de witte iPhones geen hoesjes te geven, wat geld zou besparen.

Overigens geloof ik geen drol van dat argument, maar dat terzijde.

Bijdrager
    Trat

Lijkt me inderdaad een totaal absurde redenatie. Zo absurd dat ik hem nog steeds niet kan volgen. Niet in de minste plaats omdat het witte model al vertraagd was voor deze antenne-schertsvertoning van de media was ontstaan. Anderzijds is het absurd omdat men nog steeds recht heeft op een gratis hoesje na 30 september, mocht men kunnen aantonen last te hebben van het signaalverlies (wegvallende gesprekken e.d.).

Ik ben trouwens ook van mening dat deze hoesjes-actie juist heeft gezorgd voor een toename van iPhone 4 verkopen (ik weet dat dit niet echt te staven is omdat er geen nul-meting is, maar toch). Vooral de ‘Hollanders’ zullen kosten wat kost zo’n gratis case willen krijgen voor 30 september en zorgen dus dat ze op tijd een iPhone 4 bemachtigen. Ik weet dat dit mensen zullen zijn die misschien ook een iPhone 4 hadden gekocht zonder deze actie (hetzij later) maar ik denk niet dat het Apple veel heeft geschaad.

Ik denk overigens dat het aantal mensen dat de aankoop van een 4 uitstelt tot wanneer ze een witte kunnen kopen marginaal is. Misschien leuk voor een pol. Persoonlijk vind ik een zwarte veel chiquer en er bestaat IMO voor mij ook niet zoiets als ‘exclusiviteit’ bij massa-artikelen als een iPhone dus ik zou mezelf nooit voor de gek houden dat ik me met een witte zou ‘onderscheiden’ of zo.

Bijdrager
    Duck

Was de Iphone 3 GS ook niet moeilijker en beperkter leverbaar? Ik heb de indruk dat ze de witte unieker willen houden, en daardoor verloopt het moeizamer.

Bijdrager
    LEXY

En Trat wat is volgens jou dan de reden van de vertraging van de witte iPhone? Want je blaast wel zo hoog van de toren wat er allemaal wel niet zo WTF en absurd is, maar op een hout snijdende conclusie kan ik je niet betrappen!
    Ook je achterhaalde vooroordeel van ‘zuinige Hollanders’ moet er één zijn van de laatste der ‘domme Belgen’…:razz:

Bijdrager
    LEXY

Trouwens, wat is er mis met witte meisjes…?!

Bijdrager
    Trat
    LEXY op 14 september 2010

En Trat wat is volgens jou dan de reden van de vertraging van de witte iPhone? Want je blaast wel zo hoog van de toren wat er allemaal wel niet zo WTF en absurd is, maar op een hout snijdende conclusie kan ik je niet betrappen!
    Ook je achterhaalde vooroordeel van \’zuinige Hollanders\’ moet er één zijn van de laatste der \’domme Belgen\’…:razz:

Ik ben ben geen Belg: 100% Nederlander. Helaas, pindakaas. Maar zuinig gierige Hollanders heb ik een broertje dood aan. En de echte reden van het uitblijven van het witte model weet niemand met zekerheid te stellen, behalve de heren bij Apple. Maar jouw reden is het i.i.g. niet, dat is duidelijk. 101 textbook marketing en operations management.

Bijdrager
    Garbera

Vind het ook erg vreemd dat mensen denken dat de witte versie na de 30e wordt verstrekt vanwege het antenneprobleem. Als ze er zo graag iets aan willen doen, kunnen ze de zwarte ook veranderen, ze gaan echt niet een witte zonder antennagate een een zwarte met antennagate op de markt brengen.

Bijdrager
    Trat

Misschien heeft Apple zich bedacht en willen ze de witte gewoon met de kerst uitbrengen om iets exclusiefs te hebben. Er zullen ook echt wel mensen zijn die zo gek zijn om hun zwarte iPhone 4 van de hand te doen omdat ze een witte willen. Deze vertraging is echt niet zo rampzalig voor ze: Apple is veel te druk met miljoenen iOS devices te verkopen.

Bijdrager
    LEXY

Nou iPhoneClub geeft het antwoord in het volgende ‘fantastische’ nieuwsitem:

Steve Jobs ‘bevestigt’ witte iPhone voor de kerst

vrijdag, 17 september 2010 (20:33) | Gonny van der Zwaag

Het wordt een witte kerst wat de iPhone betreft. Apple heeft moeilijkheden met de productie van de witte iPhones, omdat het lastig is om de juiste dikte van de verflaag te bepalen. Ook blijkt er licht te lekken bij de metalen schermrand. Apple heeft beloofd dat de witte iPhone later dit jaar alsnog op de markt komt. Voor fans van niet-geverifieerde e-mailtjes van Steve Jobs is er weer een sprankje hoop: een student stuurde een mailtje naar Steve met de gebruikelijke teksten “Ik ben een fanboy” en “Ik ben aan het sparen” om uiteindelijk te eindigen met de vraag waar het om draaide: komt die witte iPhone nog voor de kerst?

Steve’s antwoord was: “Christmas is later this year.” We mogen er dus vanuit gaan dat “later dit jaar” niet betekent dat Apple op 31 december nog snel wat witte iPhones uit de fabriek tovert, als het mailtje tenminste echt is.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 54)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.