17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    flitzpol

Wanneer komt Bluetooth Mighty Mouse inNL

He Mensen, beetje vaag.

Ik bel de AppleStore in Hilvsersum of ze weten wanneer de Bluetooth Mighty Mouse komt, uhhh jah weten we niet.
    Het is allemaal een beetje vaag vind ik. Als je naar de Apple Store op apple.nl gaat staat er dat er een lever tijd is van 5-7 dagen. Maar dat staat er al ongeveer 3 weken!!! Ik snap er niks meer van!!!

Mensen die wel weten wanneer ie uit komttttt:lol:

Bijdrager
    klaus

Als je die online besteld zal die in die periode ongeveer toekomen ja. En dat die wachttijd nog niet is verminderd wil zeggen dat er nog niet genoeg voorraad is en ze de vraag dus nog niet aankomen. Resellers zullen hem zeker nog niet op stock hebben.

Bijdrager
    magic-with-mac

De levertijd is de tijd tussen het bestellen van de Mighty Mouse en de tijd dat de postbode een pakketje aflevert;)

Bijdrager
    flitzpol

Jahh hahahaha, dat snap ik ook wel:lol: :wink: Maar het is gewoon een beetje vaag dat ie bij de AppleStore nog niet binnen is en wel in de AppleStore op het internet…

Heeft iemand er al ervaging mee met de Mighty Mouse Bluetooth?! Ik heb nu de gewone Mighty Mouse…

Oh en zie nu al dat de levertijd 7 tot 10 dagen is?! Dus dan zou je denken dat ie over 6 dagen binnenkomt en dan hebben ze nog 1 tot 3 dagen om hem op te sturen?! :bigsmile:

Bijdrager
    klaus

Vaag is het niet, bij beperkte beschikbaarheid van iets zal Apple z’n online store voortrekken. Resellers (winkels) krijgen dus maar stock eens er genoeg aanvoer is van machtige muizen.

Bijdrager
    SeaTrue

ja bij itpro bij ons komen ze pas binnen in oktober…:x

nu hebben ze gewoon elke collega 3 laten bestellen heb ik gehoord, maar die laten ook lang op zich wachten

Bijdrager
    hydro

Ik hem de draadloze Mighty Mouse 2 weken gelden bestelt, ik kreeg ook de zien dat het 3 weken zou duren, 4 dagen erna had ik ‘um in huis (maandag bestelt, vrijdag binnen).

Bijdrager
    Lancelot

Woensdag 9-08 bij Applestore besteld, verwachte levertijd week 38.
    Vrijdag 11-08 ontvangen :D

Hij bevalt hartstikke goed!

Bijdrager
    karf

heb net gebeld met Apple Centre Passage in Den Haag en die vertelde me dat ze het allemaal zitten te afwachten. Hij maakte zich nog zorgen over de boot waar mee ze verden verzonden dat die niet gezonken was :P

Bijdrager
    Raikkonen
    ”Lancelot”

Woensdag 9-08 bij Applestore besteld, verwachte levertijd week 38.
    Vrijdag 11-08 ontvangen :D

Hij bevalt hartstikke goed!

lelijk, ik heb de 08-08 een MacBook 2GHz 512 MB met draadloze Mighty Mouse besteld en er nog nix van gezien :x

Bijdrager
    Thoomas

Ik krijg hem 1 september binnen (samen met een iMac 20″ :D)

Bijdrager
    flitzpol

Heel relaxe allemaal dus… Ds gewoon bestellen via de Apple Store en dan krijg ik hem vanzelf binnen!!! Oke… dank je wel mensen

Bijdrager
    KingLexus

dit probleem is algemeen bekend. De Apple resellers in NL zijn niet zo georganiseerd dat ze een central inkoop hebben. Heb zelf ook al meerdere malen geinformeerd (A-Mac, YouMAC, Desktop Assist, etc). Echter niemand heeft ze nog. Dus ik naar de Media markt in Eindhoven. Had daar ooit een keer een paar iMacs zien staan. En wat schetst mijn verbazing. Een schap vol draadloze Mighty muizen (stuk of 30). Even navraag gedaan. Zij kopen centraal in voor heel Europa. Gaat dan meteen om een complete container 20Ft van die dingen. Oftwel… Apple vangt meteen geld. Terwijl de Apple dealers slechts 20 of 25 per keer bestellen. Media markt had trouwens ook nog een berg Powerbooks liggen (12″ en 15″). Echter die zijn nog wel duur. € 1.495,- voor de 12″ versie zonder Superdrive.

Maar wil je een draadloze Mighty mouse en heb je geen zin om te wachten op de Apple Store of winkels ga dan ff bij de MediaMarkt kijken.

Bijdrager
    CCK

De BT MM is helemaal goed! Ik heb ‘m nu anderhalve week en hij is 100x prettiger dan zijn naamgenoot (met staartje). Vooral de laserpointer is bijzonder accuraat en doet ’t op iedere ondergrond. Een aanrader, dus!

Ik heb ‘m gewoon gekocht bij het Apple Centre in Haarlem…

Bijdrager
    CCK

De BT MM is helemaal goed! Ik heb ‘m nu anderhalve week en hij is 100x prettiger dan zijn naamgenoot (met staartje). Vooral de laserpointer is bijzonder accuraat en doet ’t op iedere ondergrond. Een aanrader, dus!

Bijdrager
    CCK

Bijdrager
    Rene20

Fijn muisje hoor, werkt ok.

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.