25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)
  • Q:
    Bijdrager
    pannetje

Wanneer komt 10.3.9??

Weet iemand wanneer 10.3.9 uitkomt???

Bijdrager
    Ja Rune

niet denk ik

Bijdrager
    sedikit

Het gaat een beetje lijken op een auto vol met kinderen die vanaf breda constant lopen te zeuren wanneer de eifeltoren nu eindelijk eens in het zicht is.

Bijdrager
    H@roldBeer

ik denk dat 10.3.9 uitkomt NADAT Tiger uitgekomen is.

Bijdrager
    mbaert

Is er een reden dan? Alles werkt bij mij prima…

Bijdrager
    Esquare
    ”H@roldBeer”

ik denk dat 10.3.9 uitkomt NADAT Tiger uitgekomen is.

Of juist kort VOORDAT Tiger uitgekomen is. :lol:

Bijdrager
    vogel
    ”sedikit”

Het gaat een beetje lijken op een auto vol met kinderen die vanaf breda constant lopen te zeuren wanneer de eifeltoren nu eindelijk eens in het zicht is.

Moet je horen wie het zegt. Zo, en nou weer back to topic.

Bijdrager
    Esquare
    ”Ja

niet denk ik

En waarom denk je dat?:roll:

Gast
    Anoniem

Is ’t nou zo moeilijk om gewoon rustig af te wachten op wat er komen gaat?
    De Tiger topics komen me nu zolangzamerhand wel de strot uit…

Bijdrager
    sedikit
    ”vogel”
    ”sedikit”

Moet je horen wie het zegt. Zo, en nou weer back to topic.

Het is maar een grapje. Maar er zit wel een kern van waarheid in, en is derhalve niet off-topic. Wanneer je in het archief kijkt is deze vraag al ontzettend vaak gesteld. Evenals de vraag ” wanneer komt de tiger”. En steeds moeten we het doen met ” ik weet het niet”, “waarschijnlijk enz.” maar niemand weet het zeker.Dus wordt het steeds maar stellen van die vraag een beetje zinloos, maar ga grust je gang.

Bijdrager
    Esquare
    ”MadSven”

De Tiger topics komen me nu zolangzamerhand wel de strot uit…

Uh… Dit gaat helemaal niet over Tiger. :|

Bijdrager
    Erikaatje

ik denk ook dat hij pas na tiger uitkomt

Bijdrager
    Sad

Ik ben het voor het eerst in mijn leven eens met Sedikit! Het forum begint langzamerhand een chatbox te worden in plaats van een discussie forum.

Wanneer komt 10.3.9? Wanneer komt 10.2.9? Morgen komt er waarschijnlijk ook nog iemand die gaat posten “wanneer komt 10.4.1″….. :sealed:

Bijdrager
    Ja Rune

tijd voor een vette delete in de sql-db:)

Bijdrager
    sedikit
    ”colpolyp”

Ik ben het voor het eerst in mijn leven eens met Sedikit!

Colpolyp,

Wat een fantastisch bericht. Mijn dag kan niet meer stuk!

Bijdrager
    error

Surf eens naar deze pagina: http://www.apple.com/isight/download

Requirements for iSight 1.0.3

• Mac OS X v10.3.7-10.3.9
    • iSight video camera

Kan dus elk moment verschijnen.

Bijdrager
    Esquare
    ”colpolyp”

Morgen komt er waarschijnlijk ook nog iemand die gaat posten “wanneer komt 10.4.1″….. :sealed:

Weet je dat dat niet eens zo’n gekke vraag is? Het zou me namelijk niks verbazen als die Tiger-update al verschijnt omstreeks de tijd dat het beest in de winkels ligt.

Bijdrager
    pannetje

Hmmmz….ik heb dus echt wel problemen op 10.3.8, namelijk:
    -Safari sluit zich af en toe zelf af
    -Apple mail is gecrasht, moet nu noodgedwongen Entourage gebruiken

Dus ik vroeg er niet zonder reden om….

Bijdrager
    error

Ik draai ook 10.3.8 maar…

>Safari sluit zich af en toe zelf af

Doet Safari in alle systeemversies – heeft meer te maken met de site die je bezoekt op het moment van zo’n fourced quit.

-Apple mail is gecrasht, moet nu noodgedwongen Entourage gebruiken

Mail werkt op mijn Macs perfect… dus waarom het OS de schuld geven? Probeer eens na te gaan wat er gebeurde voordat Mail problemen ging vertonen… Maak eens een nieuwe gebruiker aan en test op Mail daar ook crashed.

Bijdrager
    pannetje

Heb de hoop dat het daarin in opgelost is….

Zijn de verbeteringen al bekend van 10.3.9???

Bijdrager
    error

Verwacht geen wonderen hoor… je problemen hebben zeer waarschijnlijk andere oorzaken.

Mac OS X 10.3.9 will deliver dozens of other fixes and improvements when it is released, including improved startup times on systems with many fonts, FireWire audio performance fixes, an updated Kernel, improvements when waking from sleep, and more (improved Directory Services performance, optimized AFP enumeration performance, video driver fixes, fixes to automounter volume mounting and re-mounting, fax and modem driver fixes, Java garbage collection optimization, fixes to a bug that corrupted copying data to a FAT-formatted drive, improved modem and airfones compatibility, more root certificates added, wake from sleep performance improvements, and a USB 2.0 hard drive mounting compatibility fix.)

Ik kijk persoonlijk veel meer uit naar Tiger dan deze laatste Panther versie.

Bijdrager
    pannetje

Uiteraard Tiger word super!!

Ik heb zelf nu een iBook G3, 14 inche, 600 mhz, 640 Ram, 20 GB, zit hard over na te denken om een nieuwe iBook te kopen….

Bijdrager
    vogel

Je kan ook Tiger op je ouwe iBook zetten. Is een stuk goedkoper en CoreImage werkt volgens mij ook niet echt op een nieuwe G4. Maar een nieuwe iBook is natuurlijk wel lekker…

Bijdrager
    Orson
    ”pannetje”

Hmmmz….ik heb dus echt wel problemen op 10.3.8, namelijk:
    -Safari sluit zich af en toe zelf af

Ik heb net hetzelfde voor sinds 10.3.8 en het is bijhoorlijk lastig :x Ik hoop dat dit zal opgelost zijn in 10.3.9 of in 10.4.

Bijdrager
    Dennisch

eeeen toen was 10.3.9 te downloaden:) (51,3 mb)

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.